Instalacja „The Sphere” obraca się we wszystkich kierunkach, dzięki czemu można obejrzeć nowy model PEUGEOT 408 pod dowolnym kątem. Przezroczysta kula, w środku której umieszczony został najnowszy produkt marki, jest równie zaskakująca co design modelu zaprezentowanego szerokiej publiczności w czerwcu br.
Nowy PEUGEOT 408 z unikatową sylwetką dynamicznego i innowacyjnego fastbacka stał się w naturalny sposób źródłem inspiracji dla zespołu utalentowanych artystów, konstruktorów i techników z paryskiego studia kreatywnego Superbien w Paryżu, którzy przekuli projekt „The Sphere” – autorstwa agencji OPENn – w rzeczywistość zapierającą dech w piersiach i zdającą się przeczyć prawom grawitacji.
To właśnie ci specjaliści od unikatowych, oryginalnych instalacji stworzyli „The Sphere” – imponującą oprawę dla nowego PEUGEOT 408. Co jest na górze? Co jest na dole? Co sprawia, że nowy PEUGEOT 408 może obrócić się do góry kołami lub kręcić się i poruszać w tak nieoczekiwany sposób? Odpowiedzią jest przezroczysta kula, która go otacza i pokazuje samochód pod dowolnym kątem.
Oryginalna instalacja została zaprezentowana w wyjątkowej scenerii muzeum sztuki Louvre-Lens. PEUGEOT 408, wyróżniający się sportową sylwetką, stał się dzięki niej unikatowym dziełem sztuki, które zapewne będzie można podziwiać podczas innych wydarzeń tego rodzaju.
„Bardzo spodobał nam się pomysł tego oryginalnego dzieła, które jest zdecydowanie przyjemne dla oka i doskonale eksponuje atuty najnowszego modelu. Unikatowy styl nowego PEUGEOT 408, doceniony przez wiele osób, które miały okazję zapoznać się z tym modelem, został zaprezentowany w bardzo ciekawy sposób, we wspaniałej i nowoczesnej scenerii muzeum sztuki Louvre-Lens” – powiedziała Linda Jackson, dyrektor generalna marki PEUGEOT.
„PEUGEOT idzie z duchem czasu i wprowadza innowacje we wszystkich dziedzinach. Przezroczysta kula, zaprojektowana specjalnie dla nowego PEUGEOT 408, pozwala dokładnie obejrzeć nasz nowy model pod każdym kątem. Ta instalacja doskonale wpisuje się w globalną strategię promowania nowej tożsamości marki PEUGEOT” – dodaje Phil York, dyrektor ds. marketingu i komunikacji marki PEUGEOT.
Źródło: Peugeot
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…