Rolls-Royce Phantom, który zadebiutował podczas gali w Warszawie, zajmuje niezagrożoną pozycję na samym szczycie luksusu. Zgodnie z życzeniem klientów, w Phantomie serii II pojawiły się jedynie delikatne zmiany w wyglądzie i estetyce.
Podczas premiery Phantoma serii II w Warszawie Frank Tiemann, Director of Corporate Communications Central and Eastern Europe Rolls-Royce Motor Cars, powiedział: “W nowej wersji Phantoma utrzymaliśmy wszystko to, za co właściciele kochają ten wspaniały luksusowy przedmiot; delikatne, aczkolwiek znaczące udoskonalenia odzwierciedlają zmiany w preferencjach i oczekiwaniach klientów.”
Przykładowo, dzięki delikatnej geometrycznej zmianie w grillu, plakietka „RR” oraz figurka Spirit of Ecstasy stały się jeszcze bardziej widoczne, gdy patrzy się na nie z przodu. Sam grill jest teraz rozświetlany, zaś światła drogowe zostały ozdobione ramkami misternie laserowo ciętymi dającymi efekt świateł gwiazd, co wzmacnia efekt zaskoczenia i zachwytu, kiedy widzi się Phantoma nocą. Boczny profil został dodatkowo wzmocniony przestrzeniami dla nowych kół. Na zamówienia są dostępne trójwymiarowe, frezowane koła ze stali nierdzewnej z trójkątnymi płaszczyznami w pełni lub częściowo polerowanymi. Alternatywnie, Phantom może zostać ozdobiony prawdziwie eleganckimi kołami dyskowymi, które przywołują romantyczny klimat Rolls-Royce’ów z lat 20. poprzedniego wieku
Pełne przepychu wnętrze Phantoma pozostaje niemal takie samo: kierownica została delikatnie pogrubiona, dzięki temu ten punkt styku właściciela/kierowcy z samochodem jest ulepszony i stał się bardziej bezpośredni.
Rolls-Royce Spectre – w pełni elektryczny model kończy testy zimowe programu symulującego 400 lat użytkowania
Phantom oraz Phantom Extended – każdy z nich posiada swój własny charakter i prezentuje odmienne podejście. Phantom jest wybierany głównie przez rosnącą liczbę klientów, którzy sami chcą prowadzić samochód. Ci, którzy wolą zawiadywać podróżą z tylnego siedzenia, Phantom Extended oferuje bezsprzecznie najlepsze super-luksusowe doświadczenie z jazdy samochodem prowadzonym przez szofera.
Każdy Phantom jest jak „białe płótno” personalizowane przez właściciela w ramach programu Bespoke. Dzięki temu samochody odzwierciedlają indywidualny styl i charakter ich posiadaczy.
Piotr Fus, Dealer Principal Rolls-Royce Motor Cars Warszawa, powiedział: “Phantom, jako najwyższy model marki, przyciąga elitę naszego klienckiego portfolio. To ludzie sytuowani, odnoszący sukcesy, stojący na czele w swoim obszarze działania, często są to osoby publiczne, przy tym zdeterminowani i wymagający. Phantom zawsze był tym, czym jego właściciel sobie życzył. Nie tylko „najlepszym samochodem na świecie”, ale dla nich w ich świecie.
Źródło: Auto Fus