MINI – nowa szefowa marki na Europę

Z dniem 1 lipca 2022 roku stanowisko szefowej marki MINI na Europę objęła Ulrike von Mirbach. Wcześniej Ulrike von Mirbach była odpowiedzialna za sprzedaż detaliczną BMW i MINI w ramach projektu „nowego modelu sprzedaży w Europie”, a także za ogólny rozwój nowych struktur sprzedaży MINI. Oprócz nowej roli szefowej marki MINI na Europę nadal pełni tę funkcję.

Jej poprzednik Pierre Jalady przejął od 1 lipca 2022 roku odpowiedzialność za markę MINI w regionie Azji i Pacyfiku, Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Ulrike von Mirbach pracuje dla BMW Group od około 17 lat. Na początku swojej kariery odpowiadała m.in. za strategię marketingową marki BMW na rynku niemieckim. Od października 2015 do końca 2020 roku kierowała marketingiem marki MINI w Niemczech. 1 stycznia 2021 roku przejęła zarządzanie marką MINI w Niemczech i zaledwie rok później awansowała na poziom Europy.

MINI Cooper S Countryman ALL4 Untamed Edition – dla miłośników przygód w indywidualnym stylu

Ulrike von Mirbach znacząco rozwinęła markę MINI w Niemczech i z powodzeniem realizowała elektryfikację marki. Dla Ulrike von Mirbach sprawy organizacji sprzedaży są zawsze na pierwszym planie. Dobra współpraca między dealerami a producentem, jak również strategiczne zarządzanie marką i jej cyfryzacja, były decydującymi czynnikami sukcesu w pozytywnym rozwoju marki na rynku niemieckim.

MINI Cooper S Cabrio w wersji Resolute Edition

Stefanie Wurst, szefowa marki MINI: — Jestem przekonana, że Ulrike von Mirbach, dzięki swojej wyjątkowej wiedzy na temat marki i sprzedaży, z powodzeniem poprowadzi markę MINI w elektryczną przyszłość na poziomie Europy. Ustanowi odpowiednie strategiczne warunki ramowe, które zapewnią sukces sprzedażowy marki w ramach nowego modelu sprzedaży.

Źródło: MINI