„Ich właściciele zmienili się nieznacznie, a samochody w ogóle” – dodał z uśmiechem Komandor Zlotu. Zgodnie z regulaminem w spotkaniu mogły być udział egzemplarze w wieku minimum 30 lat, a więc maksymalnie z początku lat 90.
Jubileuszowy, dwudziesty Zlot Klubu Zabytkowych Mercedesów Polska był pierwszym za kadencji nowego prezydenta klubu, Łukasza Twardocha, który ma na koncie organizację dwóch poprzednich spotkań StarDrive. Jego misją jako wielkiego pasjonata marki jest pielęgnacja elitarności organizacji.
„Klub Zabytkowych Mercedesów Polska został założony przez 20 osób w 2000 r., a już w kolejnym dostaliśmy certyfikat ze Stuttgartu, który wpisał nas w rodzinę klubów oficjalnie związanych z Mercedes-Benz. Po 20 latach certyfikat został odnowiony i przyznany na nowo. Uważam, że to zobowiązuje” – powiedział Łukasz Twardoch, który na zlot przyjedzie nie swoim najstarszym, lecz równie wyjątkowym Mercedesem – stalowoszarą limuzyną 300 SE z serii 126, rocznik 1989.
Zapraszamy do naszej fotorelacji.
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…