Kia Corporation i Rafael Nadal podjęli współpracę na kolejnej płaszczyźnie i uruchomili „Kia Clubhouse”. Dzięki nowej inicjatywie gra w tenisa ma stać się jeszcze bardziej dostępna, chodzi również o zainspirowanie do gry kolejnej generacji fanów tenisa.
Impreza inauguracyjna odbyła się w Paryżu z udziałem 18 dzieci z lokalnej organizacji“Fête le Mur”i sześciorga dzieci z klubu tenisowego „Gennevillois”. Zgodnie z hasłem marki Kia „Movement that inspires”, dzieci podróżowały elektrycznym EV6 i najpopularniejszym SUV-em marki – Sportage.
W dniu przyjazdu dzieci otrzymały prezent w postaci sprzętu do gry w tenisa marki Babolat– pamiątkę, która wzmocni u nich miłość do gry na całe życie. Rafael Nadal niespodziewanie pojawił się, by osobiście powitać dzieci i podzielić się z nimi tym, co zainspirowało go do gry.
21-krotny zwycięzca Wielkiego Szlema i ambasador marki Kia na świecie powiedział: „Fundacja Rafa Nadal wykonała wiele pracy, aby wspierać dzieci, które najbardziej tego potrzebują. Niemal codziennie jesteśmy świadkami wpływu, jaki tenis i sport w ogóle mogą mieć na edukację dzieci. Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z marką Kia przy projekcie„Kia Clubhouse”. Dzięki niemu tenis stanie się jeszcze bardziej dostępny dla większej liczby dzieci na świecie. Mam nadzieję, że ta inicjatywa zainspiruje innych do podobnych działań”.
Autocar Awards 2022 – najwyższe wyróżnienia dla Petera Schreyera i Kia EV6
W ramach „Kia Clubhouse” dzieci wzięły udział w licznych zajęciach, w tym w pokazie mistrzowskich umiejętności i sztuczek, prowadzonym przez francuskiego gracza freestyle’u– Bena Simoneta– oraz w serii wyzwań, którą prowadziła tenisistka – Alizé Lim. Dzieci miały też możliwość sprawdzenia swoich nowych umiejętności w różnych próbach, wyzwaniach i meczach. Dzień zakończył się turniejem towarzyskim i ceremonią wręczenia nagród.
Projekt„Kia Clubhouse”będzie kontynuowany w przyszłym roku na arenie międzynarodowej, podczas największych turniejów na świecie.
Nowa Kia Niro oferuje zelektryfikowaną mobilność dla każdego
Artur Martins, wiceprezes i szef działu obsługi klientów na świecie, powiedział: „W Kia wierzymy, że ludzie mogą czerpać jak najwięcej korzyści z życia. Trzeba im to tylko umożliwić. „Kia Clubhouse” opracowaliśmy właśnie po to, aby zapewnić dzieciom okazję do gry w tenisa, której w przeciwnym razie by nie miały. Razem z Rafaelem Nadalem mamy nadzieję do zainspirowania dzieci ze wszystkich środowisk do wyjścia z domu i zabawy.”
“Fête le Mur”to organizacja non-profit z siedzibą w Paryżu, która wspiera ponad 13.000 dzieci znajdujących się w niekorzystnej sytuacji. Organizacja ta działa w ponad 76 miastach we Francji oraz na francuskich terytoriach zamorskich i koncentruje się na zachęcaniu dzieci do aktywności sportowej. “Fête le Mur”współpracuje z wiodącym dostawcą sprzętu Babolat i wykorzystuje sport, szczególnie tenis, jako ścieżkę wsparcia w życiu zawodowym i w integracji społecznej.
Źródło: KIA