Categories: Wiadomości

BMW wspiera młodych twórców i zaprasza do programu „Kreatywne Jazdy”

BMW Polska startuje z pierwszą edycją internetowego festiwalu kreatywności “BMW Kreatywne Jazdy”. We współpracy z przyjaciółmi marki – Monika Brodką, Maciejem Musiałowski, Jakubem Orliński, Krzysztofem Zalewskim i duetem Kulesza/Pik BMW organizuje konkurs dla branży kreatywnej, wspierany przez inspiracyjne „masterclassy”, w których artyści dzielą się swoim sposobem na kreatywność.

Pierwsza część Festiwalu to konkurs kierowany do branży kreatywnej. Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: plakat, video intro oraz jingle. W każdej z nich do wygrania jest 10 000 zł i samochód BMW na miesiąc użytkowania. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach będą współzałożyciel magazynu Label Paweł Rafa, reżyser Michał Korzewski z Papaya Films i muzyk Krzysztof Zalewski.

Nowe BMW X7 z licznymi innowacjami

Podczas festiwalu premierę będą miały wideo „masterclassy”, w których zaproszeni artyści opowiedzą o kreatywności, procesie twórczym i swoich sposobach na poszukiwanie inspiracji. W krótkometrażowych formach filmowych wystąpili przyjaciele marki BMW: muzycy Monika Brodka i Krzysztof Zalewski, aktor Maciej Musiałowski, śpiewak operowy Jakub Orliński i duet fotografów Kulesza/Pik.

Festiwal potrwa do 9 czerwca 2022 roku, więcej informacji tutaj.

“Marka BMW zarówno globalnie jak i w Polsce od lat angażuje się w kulturę i sztukę. Wspieramy czołowych artystów i instytucje kultury, stąd nieprzypadkowa grupa twórców, których zaprosiliśmy do projektu. Nasi przyjaciele marki, to osoby, których twórczość jest wybitna i napędza naszą kreatywność. Dzięki nim jesteśmy w stanie zrealizować główne założenie projektu BMW Kreatywne Jazdy, czyli inspirować i stymulować młodych ludzi do życia z wykorzystaniem swojego kreatywnego potencjału” – mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW Polska.



Za koncept kreatywny oraz realizację projektu odpowiada Change Serviceplan, zakup  mediów zrealizował Mediaplus, a produkcją video zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Źródło: BMW



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

9 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

9 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

1 dzień ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

1 dzień ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

2 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

2 dni ago