Zawieszenie Leona e-HYBRID zostało obniżone o 25 mm*, poprawiając tym samym aerodynamikę pojazdu i jego właściwości jezdne. Wersja e-HYBRID jest teraz kompatybilna z hamulcami Brembo. Leona można skonfigurować w dwóch wersjach wyposażenia: Leon i VZ.
Dzięki zmianom technicznym zastosowanym w obu wersjach e-HYBRID – 204 KM i 245 KM, CUPRA Leon zwiększa swoją wydajność. Zawieszenie pojazdu jest teraz o 25 mm* niższe, dzięki czemu stał się jeszcze pewniejszy i bardziej stabilny w zakrętach. Wersje e-HYBRID są także bardziej kompatybilne z hamulcami Brembo. W połączeniu z większymi niż standardowe (370x32mm) perforowanymi tarczami hamulcowymi zapewniają większą skuteczność hamowania.
CUPRA Leon e-HYBRID: wersja Leon i VZ
Mocniejszą wersję CUPRY Leon e-HYBRID (245 KM) można teraz wybrać w wersji VZ. Wnętrze w tej drugiej wersji wyróżniają przede wszystkim fotele CUPBucket, dostępne w skórze w kolorach Dark lub Petrol Blue. Nowe siedziska zamontowano nisko w kabinie, aby zmaksymalizować przestrzeń i zapewnić bardziej ergonomiczną pozycję kierowcy.
CUPRA świętuje 4. urodziny i przedstawia plan na 2022 rok
CUPRA Finland Experience – modele Born i Formentor VZ5 testowane w ekstremalnych warunkach
Także w nadwoziu zastosowano modyfikacje, które jeszcze mocniej podkreślają sportowy charakter CUPRY Leon VZ CUP, takie jak tylny spojler z włókna węglowego (tylko w wariancie 5-drzwiowym), listwy progowe Dark Alu i opcjonalne osłony lusterek bocznych pokryte włóknem węglowym.
*produkcja CUPRY Leon e-HYBRID z zawieszeniem niższym o 25 mm rozpoczęła się w czerwcu 2021 roku.
Źródło: CUPRA