Ford Mustang Mach-E, pierwszy w pełni elektryczny SUV Forda, szybko stał się jednym z najpopularniejszych modeli elektrycznych na polskim rynku. Zainteresowanie tym autem wykazują zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Nic w tym dziwnego, wszak model ten jest niezwykle przestronnym, bogato wyposażonym samochodem, z wnętrzem dopracowanym w najdrobniejszych szczegółach oraz zaskakująco dalekim zasięgiem. Użytkowanie pojazdów zelektryfikowanych przez klientów biznesowych jest coraz częściej wykorzystywane do wzmacniania wizerunku firm, jako dbających o środowisko i dążących do zminimalizowania śladu węglowego ich działalności.
Pierwsze dostawy Mustanga Mach-E do klientów biznesowych
Ford Polska w ostatnich tygodniach zrealizował dostawy do pierwszych czterech klientów biznesowych, którzy łącznie zamówili 32 samochody. Co ciekawe, blisko dwukrotnie większą popularnością cieszyła się wersja z napędem na wszystkie koła, w porównaniu do klasycznej tylnonapędowej. Jednak w przypadku pojemności baterii – obie wersje znalazły podobne uznanie wśród użytkowników. Różne są za to obszary działalności firm, bowiem jeden z klientów działa w sektorze energetycznym, a inny w branży handlowej.
Wśród zamówionych samochodów znalazło się 21 Mustangów Mach-E z napędem na wszystkie koła i 11 sztuk z napędem na tył. Sprzedano 15 samochodów o pojemności baterii 98 kWh i 17 sztuk o pojemności 75 kWh. Najpopularniejszym kolorem był Absolute Black, którego sprzedano 14 sztuk.
– Myślę, że elektromobilność powoli wkracza również do polskich firm. Klienci biznesowi przesiadają się do samochodów elektrycznych, co jest znaczącym potwierdzeniem ich użyteczności w codziennym życiu. Mówimy przecież o przedsiębiorcach, którzy szukają obniżenia kosztów przy wykorzystaniu najlepszych możliwych rozwiązań w kontekście prowadzonego biznesu i znajdują je w samochodach elektrycznych. Niższe koszty eksploatacji czy serwisu, innowacyjne technologie, daleki zasięg, a także dbałość o środowisko przyciągają coraz więcej klientów do Mustanga Mach-E – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Bestseller wśród samochodów elektrycznych z licznymi zaletami i nagrodami
Mustang Mach-E spotyka się w Polsce z ogromnym zainteresowaniem od początku obecności na rynku. W zeszłym roku szybko dołączył do grona najpopularniejszych samochodów elektrycznych w Polsce, a w 2022 roku został bestsellerem tego segmentu. Mustang Mach był bowiem najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym zarówno w styczniu, jak i lutym, a po dwóch miesiącach ma już 13,1% udziału w tym coraz bardziej konkurencyjnym i coraz szybciej rozwijającym się rynku.
Nowy Ford Mustang California Special debiutuje w europejskiej ofercie
Samochód poza klientami doceniają także dziennikarze – tylko w Polsce Mustang Mach-E w ostatnich miesiącach został bowiem zwycięzcą aż trzech plebiscytów: The Best of Moto 2021, Car Of The Year Polska 2022 oraz podwójnym laureatem Auto Lider 2022 w kategoriach Premiera motoryzacyjna (najważniejsza kategoria) oraz Crossover/SUV klasy średniej.
Model doskonale sprawdza się w codziennym użytkowaniu, z zasięgiem do 610 kilometrów i mocą do 351 KM oferuje świetne właściwości jezdne, innowacyjne technologie, a jego atrakcyjna sylwetka wciąż przyciąga spojrzenia. Kierowcy samochodów elektrycznych mogą liczyć na legalne poruszania się bus-pasami, wiele darmowych parkingów czy też mają bezpłatny wjazd do stref czystego transportu. Dodatkowo dzięki Mustangowi Mach-E firmy mogą być lepiej postrzegane i zyskiwać nowych klientów.
Źródło: Ford