Categories: Wiadomości

Nowy salon BMW, MINI i BMW Motorrad Grupy Zdunek w Gdańsku

Nowy, otwarty w sercu Pomorza salon Grupy Zdunek oferuje sprzedaż nowych i używanych pojazdów marek BMW, MINI i Motorrad. Jako drugi w Polsce i jeden z pierwszych w Europie posiada specjalnie wydzieloną strefę, w której są prezentowane limitowane serie modeli BMW M. Rozpoczęcie jego działalności oznacza również powrót MINI do Gdańska, a tym samym drugą lokalizację tej marki na terenie Trójmiasta.

Dwupiętrowy obiekt został podzielony na strefy, wśród których znalazła się ekspozycja nowych samochodów o łącznej powierzchni 1 700 mkw. oraz przestrzeń prezentująca motocykle marki BMW Motorrad o powierzchni 350 mkw. W salonie zaaranżowano również sektor Premium Selection, gdzie na przestrzeni 1000 mkw. prezentowane są modele aut używanych z gwarancją BMW.

Innowacyjna koncepcja salonu jest zapowiedzią zmian dla całej sieci dealerskiej, która jeszcze w tym roku będzie miała swoją premierę. Nowoczesne przestronne wnętrze połączono z eleganckimi i subtelnymi materiałami. Zastosowana kolorystyka podkreśla prestiżowy charakter obecnych we wnętrzu pojazdów. Jednym z elementów zmian jest atrakcyjna forma prezentowania modeli na „wyspach” ekspozycyjnych, które pełnią również funkcję punktów sprzedaży, z możliwością konfiguracji samochodów.

– Gdańsk i Pomorze to obecnie jeden z kluczowych regionów rynku motoryzacyjnego. Otwarcie nowego obiektu potwierdza jak ważna rolę pełni Trójmiasto na biznesowej mapie Polski. Cieszę się, że rozwijamy nasza działalność wspólnie z Tadeuszem Zdunkiem, jednym z najbardziej cenionych lokalnych przedsiębiorców. Jestem pewien, że nawet najbardziej wymagający klienci znajda tutaj samochód dla siebie. Zwłaszcza, że to drugi salon w Polsce ze specjalną przestrzenią BMW M. To najlepszy prezent, jaki mogliśmy zrobić fanom motorsportu z okazji obchodzonego w tym roku 50-lecia BMW M – powiedział Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.

WE ARE M – BMW M świętuje swój 50. jubileusz emocjonalną kampanią

Poza wyjątkowymi pojazdami, klienci gdańskiego salonu sprzedaży mogą liczyć na najwyższy poziom obsługi zgodny z najnowszymi standardami BMW Group, który zapewnią wysoce wykwalifikowani eksperci. Kompleksowość usług zapewnią także dostępne na miejscu serwis mechaniczny, blacharski i lakierniczy.



Dla BMW Group ważnym elementem pozostaje również kwestia zrównoważonego rozwoju, dlatego nowe salony marki są projektowane w taki sposób, by jak najmniej oddziaływały na środowisko. Salon Grupy Zdunek został wyposażony w rozwiązania, które zapewniają mu doskonałe właściwości termiczne oraz niezależność energetyczną. Cały obiekt posiada potrójne szyby oraz dodatkową izolację stropów i ścian, a na jego dachu znalazła się wydajna instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy 100 kWh.

Źródło: BMW



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

18 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

19 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago