Nowa platforma iPaczka, będąca częściąi Taxi oferuje usługi kurierskie Same Day Delivery z gwarantowaną ceną znaną w chwili składania zlecenia. Usługi iPaczka dedykowane są przede wszystkim dla firm i podmiotów działających w branży e-commerce, ale klienci indywidualni również będą mieli możliwość skorzystania z nich.
W pierwszym etapie,iPaczka startuje w Warszawie, a następnie zostanie konsekwentnie wdrażana w kolejnych miastach w Polsce.
Przesyłki kurierskie stale zyskują na popularności i rozwijają się, gdyż w efektywny sposób zapewniają utrzymanie przepływu dokumentów i narzędzi niezbędnych choćby do pracy zdalnej. Szybkie i sprawne dostarczanie przesyłek jest ponadto kluczowym elementem biznesowym dla sklepów, pozwalającym na zwiększenie sprzedaży i dotarcie do nowych klientów.
Motywacje zakupowe
Konkurencyjność na rynku w większości branż stale rośnie i niezbędne są rozwiązania pozwalające na efektywne wychodzenie naprzeciw stale zwiększającym się oczekiwaniom klientów. Jednym z nich jest czas dostawy przesyłek, dlatego 73% osób deklaruje, że zmieni sklep na ten, w którym jest on krótszy i aż 86% jest skłonnych dokonywać częstszych zakupów, jeśli zamówiony towar trafi do rąk do 12 godzin.
Naszym kluczowym celem towarzyszącym uruchomieniu iPaczki było stworzenie usługi szytej na miarę zarówno dla indywidualnego klienta wysyłającego pojedynczą przesyłkę, jak i dla firm przez możliwość ich grupowania. Wiemy jak istotny jest czas realizacji zlecenia, dlatego dajemy gwarancję dostarczenia paczki w wybrane miejsce tego samego dnia w obrębie miasta, a w wersji usługi Premium natychmiastowy odbiór i bezpośrednią dostawę pod wskazany adres. Gwarantowana jest u nas także cena za usługę, znana jest już na etapie jej zamawiania i pozostaje niezmienna, aż do pełnej realizacji zlecenia – mówi Krzysztof Sawa, Dyrektor Sprzedaży w iTaxi.
iPaczka na bazie silnego fundamentu iTaxi.pl S.A.
Uruchomienie platformy iPaczka było jednym ze strategicznych celów rozwojowych na 2022 rok firmy iTaxi. Doświadczenie wynikające z 10 lat obecności na rynku pozwoliło na zbudowanie usługi ściśle dopasowanej do wymogów klienta i stale zmieniających się realiów biznesowych.
Nowa aplikacja Pasażer iTaxi 5.0 z dużymi zmianami. Przejazd zamówisz już dwoma kliknięciami
W iTaxi każdego dnia pracujemy nad rozwojem i precyzyjnym dopasowaniem naszych usług do potrzeb klientów. Wymiernym tego efektem było choćby poprawienie w ubiegłym roku wyników operacyjnych o 70% i podwojenie liczby klientów biznesowych. Teraz do pakietu rozwiązań dołączamy usługi kurierskie z własną, rozbudowaną flotą, co jeszcze skuteczniej pozwoli realizować potrzeby naszych klientów również w tym aspekcie– mówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.
iTaxi podsumowuje 2021 rok
Innym ze strategicznych celów iTaxi jest dbałość o środowisko naturalne, dlatego usługi w ramach iPaczki realizowane będę w znacznej mierze z wykorzystaniem samochodów niskoemisyjnych – hybrydowych i elektrycznych.
iPaczka dostępna jest obecnie na terenie Warszawy i okolic i będzie konsekwentnie wdrażana w kolejnych miastach. W trzecim kwartale 2022 roku dostępna będzie także w Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Olsztynie.
Więcej informacji o usłudze iPaczka.
Źródło: iTaxi