Rezultaty badań w Polsce są o kilkanaście punktów procentowych wyższe, niż analogiczne wyniki w Europie.
Średni wynik w Polsce w obszarze dwóch najbardziej istotnych wskaźników obrazujących zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja, osiągnął 93 punkty NPS (Net Promotor Score), które określają odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. Oznacza to, że co najmniej 93% przebadanych klientów przyznało maksymalną notę punktów za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.
Wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce potwierdza także porównanie tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, badających zadowolenie klientów tą samą metodą. W zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji obrazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale wyniki te wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.
Podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) za okres od stycznia do grudnia 2021 jest z kolei dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors. Wyniki badania satysfakcji i rekomendacji w roku 2021 osiągnęły poziom 83 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów. Dotrzymanie wysokich standardów w sprzedaży samochodów potwierdza zestawienie wyników oceny całego procesu sprzedaży w salonach Mitsubishi w Polsce z wynikami uzyskanymi w innych krajach Europy – w tym obszarze nasz kraj także plasuje się powyżej europejskiej średniej.
“Cieszymy się, że pomimo trudnych, pandemicznych czasów nasi dilerzy nadal doskonalą swoje umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów właśnie jakość, zaufanie i komfort są coraz ważniejsze, dlatego systematycznie prowadzimy program intensywnych szkoleń, badając jednocześnie zmieniające się potrzeby klientów i oferując oczekiwane przez nich udogodnienia, takie, jak serwis door-to-door, darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów.“ – skomentował Jacek Wichowski – kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
Źródło: Mitsubishi
Leapmotor z radością ogłasza swój udział w 101. edycji Targów Motoryzacyjnych w Brukseli, które odbędą…
Toyota przez lata produkowała duże i wygodne limuzyny, ale nie miała doświadczenia na międzynarodowym rynku…
Toyota C-HR Plug-in Hybrid to propozycja, która łączy innowacyjność z codzienną funkcjonalnością. Samochód objęto specjalną…
MG Motor wprowadza na polski rynek odświeżoną wersję swojego bestsellerowego SUV-a – MG ZS Classic,…
Po długich negocjacjach między Grupą Volkswagen, związkiem zawodowym IG Metall i radą zakładową, zawarto porozumienie…
Nissan Motor Co., Ltd. Ltd. („Nissan”), Honda Motor Co. Ltd. („Honda”) oraz Mitsubishi Motors Corporation…