Categories: Wiadomości

Mitsubishi Motors – 7000 polskich klientów dało serwisom Mitsubishi najwyższe noty. Polska znacznie powyżej europejskiej średniej

Polski oddział Mitsubishi Motors podsumował wyniki badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi (CSI) i salonów (SSI) w okresie od stycznia do grudnia 2021. Ponad 90% z 7000 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi, przyznając im maksymalną notę.

Rezultaty badań w Polsce są o kilkanaście punktów procentowych wyższe, niż analogiczne wyniki w Europie.

93 punkty NPS w ocenie serwisów

Średni wynik w Polsce w obszarze dwóch najbardziej istotnych wskaźników obrazujących zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja, osiągnął 93 punkty NPS (Net Promotor Score), które określają odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. Oznacza to, że co najmniej 93% przebadanych klientów przyznało maksymalną notę punktów za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.

Nowy Mitsubishi ASX zadebiutuje w Europie

Wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce potwierdza także porównanie tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, badających zadowolenie klientów tą samą metodą. W zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji obrazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale wyniki te wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.

Ocena salonów – 83 punkty NPS

Podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) za okres od stycznia do grudnia 2021 jest z kolei dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors. Wyniki badania satysfakcji i rekomendacji w roku 2021 osiągnęły poziom 83 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów. Dotrzymanie wysokich standardów w sprzedaży samochodów potwierdza zestawienie wyników oceny całego procesu sprzedaży w salonach Mitsubishi w Polsce z wynikami uzyskanymi w innych krajach Europy – w tym obszarze nasz kraj także plasuje się powyżej europejskiej średniej.



“Cieszymy się, że pomimo trudnych, pandemicznych czasów nasi dilerzy nadal doskonalą swoje umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów właśnie jakość, zaufanie i komfort są coraz ważniejsze, dlatego systematycznie prowadzimy program intensywnych szkoleń, badając jednocześnie zmieniające się potrzeby klientów i oferując oczekiwane przez nich udogodnienia, takie, jak serwis door-to-door, darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów.“ – skomentował Jacek Wichowski – kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Źródło: Mitsubishi



Redakcja

Recent Posts

Bruksela 2025 – Leapmotor prezentuje model C10 REEV

Leapmotor z radością ogłasza swój udział w 101. edycji Targów Motoryzacyjnych w Brukseli, które odbędą…

19 godzin ago

Lexus świętuje 35-lecie swojej działalności

Toyota przez lata produkowała duże i wygodne limuzyny, ale nie miała doświadczenia na międzynarodowym rynku…

2 dni ago

Toyota C-HR Plug-in Hybrid w specjalnej ofercie rocznika 2024 z rabatem 24 tys. zł

Toyota C-HR Plug-in Hybrid to propozycja, która łączy innowacyjność z codzienną funkcjonalnością. Samochód objęto specjalną…

3 dni ago

MG ZS Classic – w polskich salonach od 79,8 tys. zł

MG Motor wprowadza na polski rynek odświeżoną wersję swojego bestsellerowego SUV-a – MG ZS Classic,…

4 dni ago

Volkswagen AG – porozumienie z IG Metall w sprawie przyszłości i redukcji zatrudnienia

Po długich negocjacjach między Grupą Volkswagen, związkiem zawodowym IG Metall i radą zakładową, zawarto porozumienie…

4 dni ago

Nissan, Honda i Mitsubishi Motors podpisują protokół ustaleń dotyczący współpracy

Nissan Motor Co., Ltd. Ltd. („Nissan”), Honda Motor Co. Ltd. („Honda”) oraz Mitsubishi Motors Corporation…

4 dni ago