Auto o długości 3,46 m miało swoich zwolenników w wielu krajach Europy. Doczekało się także w 2014 roku drugiej generacji. Oferowane było w wersji trzy- i pięciodrzwiowej oraz w atrakcyjnych limitowanych seriach zaprojektowanych przy współpracy ze znanym stylistą modowym Jeanem Charlesem de Castelbajac’iem oraz magazynem Elle. Do historii przeszła także edycja Urban Ride.
Mały C1 miał być typowo miejskim autem, który znakomicie radzi sobie w zatłoczonych aglomeracjach i nie potrzebuje dużo miejsca do zaparkowania. Jednak z czasem wyparła go elektromobilność.
Jednym z ważnych modeli, który ma go zastąpić jest elektryczny Citroën Ami. Natomiast dla tych, którzy potrzebują większego auta, oferowany będzie C3. Zdaniem francuskiego producenta te dwa modele staną się dobrym wyborem dla dotychczasowych użytkowników C1.
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…