Nowa Mazda2 Hybrid jest dla marki Mazda samochodem bardzo ważnym w kontekście jej dążenia do realizacji celów wytyczonych w strategii „Sustainable Zoom-Zoom 2030”, czyli długoterminowej wizji rozwoju technologicznego Mazdy. Mówiąc konkretnie, zgodnie z postanowieniami Porozumienia Paryskiego, celem marki jest osiągnięcie do roku 2050 neutralności śladu węglowego we wszystkich obszarach działalności (co obejmuje produkty, technologie, procesy produkcji i sprzedaży). We wszystkich segmentach pojazdów istnieją coraz silniejsze tendencje ku dalej posuniętej elektryfikacji. W segmencie B pojazdy z napędem hybrydowym już obecnie cieszą się największą popularnością po silnikach benzynowych.
Mazda spodziewa się, że do roku 2030 co najmniej 40% jej gamy w Europie stanowić będą pojazdy o napędzie w pełni elektrycznym oraz że wszystkie jej pozostałe modele będą w jakimś stopniu zelektryfikowane.
Źródło: Mazda
Można już konfigurować i zamawiać nowe Audi A6 Avant, które zadebiutowało na początku marca. Ten…
Nowa elektryczna Toyota C-HR+ będzie rywalizować w kluczowym dla europejskiego rynku segmencie C-SUV. Elegancka i…
Eternis, lider w branży urban mobility i partner największych aplikacji przewozowych w Europie, rozpoczął nowy…
Już od czasów Garbusa, dzięki kompaktowym i atrakcyjnym samochodom, Volkswagen zapewnia milionom ludzi przystępną cenowo…
Nowy Opel Grandland jest dostępny w niemieckich salonach już od kilku dni. Już od samego…
Volkswagen Samochody Dostawcze świętuje 75. rocznicę rozpoczęcia seryjnej produkcji jednego z najbardziej kultowych pojazdów użytkowych…