Categories: Wiadomości

Volkswagen Group Polska z nową dyrektorką marek SEAT i CUPRA

Daria Zielaskiewicz została nową dyrektorką marek SEAT i CUPRA. Zastąpiła na stanowisku Michała Szanieckiego, który po 6 latach kończy swoją przygodę z hiszpańskimi brandami. W grudniu rozpoczął pracę jako dyrektor marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.

Zielaskiewicz związana jest z Volkswagen Group Polska od 12 lat. W 2009 roku rozpoczęła pracę w Kulczyk Tradex na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży flotowej w multimarkowym Dziale Sprzedaży Flotowej. Dwa lata później objęła rolę koordynatora Back Office dla Sprzedaży Flotowej, a następnie dyrektora marketingu w marce Volkswagen Samochody Dostawcze. Od 2016 roku była odpowiedzialna za obszar marketingu i Brand Management w Volkswagen Financial Services. Jest absolwentką poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz programu managerskiego PMD Barcelona na IESE Business School, University of Navara.

SEAT i CUPRA podsumowują rok i zapowiadają unikalne projekty

Powrót do struktur VGP i możliwość pracy nad dalszym rozwojem hiszpańskich marek SEAT i CUPRA są dla mnie bardzo wartościowym i ciekawym doświadczeniem. Najbliższe lata stawiają przed branżą motoryzacyjną wymagające wyzwania.  Jestem pewna, że nasze brandy są do nich odpowiednio przygotowane i cieszę się, że będę częścią tej historii – mówi Daria Zielaskiewicz, nowa dyrektorka marek SEAT i CUPRA.

Do listopada stanowisko dyrektora marki SEAT & CUPRA oraz dyrektora marketingu Volkswagen obejmował Michał Szaniecki. Po blisko 6 latach pracy w Volkswagen Group Polska zmienia kontynent i przez najbliższe 3 lata będzie rozwijał się na stanowisku dyrektora marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.

Szaniecki jest doceniany przez branżę – w 2018 roku podczas Executive Summit został wyróżniony jako Dyrektor Marketingu Roku. Jest także laureatem Absatzwirschaft Marken Award, Członkiem Zarządu International Advertising Association, wieloletnim Jurorem Effie Europe oraz częstym gościem na polskich i międzynarodowych uczelniach.



Źródło: SEAT



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

15 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

16 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago