To odpowiedź na potrzeby klientów, które ulegają przemianom: szukają oni pojazdu, który spełni zarówno oczekiwania emocjonalne, jak i funkcjonalne. Tradycyjnie klienci z segmentu D pragną, by samochód wyróżniał ich na drodze, był nowoczesny i wyposażony w technologie pokładowe najnowszej generacji. Dziś oczekują od swoich aut również praktyczności, przestronności, dużego bagażnika, wszechstronności i solidności, poszukują alternatywnych ofert i nowej formy nowoczesności.
Sylwetka C5 X jest muskularna, a zoptymalizowana aerodynamika zmniejsza zużycie paliwa. Smukły profil inspirowany jest stylistyką samolotów i oferuje niespotykane proporcje. Płynność sylwetki wzmacniają napięte i atletyczne elementy nadwozia. Długa maska, wysoka linia boczna i uskok nad tylnym kołem, obrazujące zarówno wyrafinowanie, dynamikę, jak i solidność, są częścią stylistyki kultowych modeli Citroëna.
Citroën C5 X to nie tylko innowacyjna stylistyka, ale też typowy dla tej marki komfort. Bogate doświadczenie Citroëna ma umożliwić kierowcy i jego pasażerom podróżowanie w warunkach absolutnego spokoju ducha. Ultrakomfortowe zawieszenie i równie komfortowe siedzenia wywołują tak bliskie Citroënowi wrażenie płynności i lekkości jazdy, gwarantując jednocześnie dobre trzymanie ciał pasażerów. W przestronnym, eleganckim i wygodnym wnętrzu panuje ciepła atmosfera, która szybko wzbudza dobre samopoczucie i zachęca do podróży.
Oferta C5 X jest dostosowana do różnych potrzeb: do jazdy na co dzień i do nieoczekiwanych sytuacji, wymagających pełnej swobody, bez żadnych ograniczeń. Z myślą o nich marka oferuje hybrydę plug-in. Hybrydowy napęd o mocy 225 KM zapewnia przyjemność ruszania i jazdy w ciszy, bez emitowania ani grama CO2, z możliwością przejechania ponad 50 km w trybie elektrycznym z prędkością do 135 km/h1, co odpowiada większości codziennych potrzeb i przejazdów. W ten sposób w tygodniu możliwe stają się codzienne rutynowe dojazdy bez konieczności korzystania z silnika termicznego, jedynie z doładowaniem samochodu w domu, w pracy lub z publicznego terminala w razie potrzeby. Jednocześnie istnieje możliwość wyjazdów w dalszą, weekendową lub wakacyjną trasę bez martwienia się o konieczność ładowania akumulatora, ponieważ w takich przypadkach napęd zapewnia wydajny i oszczędny silnik termiczny.
C5 X z napędem hybrydowym plug-in to zaawansowana technologicznie i nowoczesna elektromobilność, zapewniająca komfort i wszechstronność. To mobilność w klasie ë-Comfort, w doskonałym odizolowaniu od drogi i świata zewnętrznego, w całkowitym spokoju, jak w kokonie, w którym wszystkie zewnętrzne bodźce są filtrowane. Cicha praca, płynność ruchu samochodu, przyjemność z jazdy, miękkie zawieszenie, wygodne fotele Advanced Comfort, brak wibracji w kabinie, ergonomia i łatwość obsługi, korzystanie z interfejsów i specjalnych usług… Wszystko to przyczynia się do zwiększenia komfortu wszystkich pasażerów. C5 X wprost zaprasza do bezstresowej, spokojnej i relaksującej podróży.
Nowy Citroën C5 X jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia: Feel, Feel Pack, Shine i Shine Pack. Ta pierwsza, dostępna już od 135 900 zł, jest napędzana silnikiem PureTech 1.2 o mocy 130 KM. Oprócz niego dostępne są także jednostki PureTech 1.6 dysponujące mocą 180 KM. Najmocniejsza wersja to 225-konna hybryda typu plug-in.
Źródło: Citroën
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…