Mercedes-Benz Polska – Tomasz Mucha menedżerem ds. komunikacji korporacyjnej i produktowej w Mercedes-Benz Polska dla samochodów osobowych

Z dniem 3 stycznia 2022 r. Tomasz Mucha objął stanowisko Menedżera ds. komunikacji korporacyjnej i produktowej w Mercedes-Benz Polska dla samochodów osobowych.

Tomasz Mucha jest związany z branżą motoryzacyjną od 2004 roku. Początkowo był Kierownikiem strefy w Citroen Polska oraz pełnił funkcję m.in. Managera ds. szkoleń handlowych dla marek Citroen, Peugeot oraz DS Automobiles. Następnie pracował jako PR Manager i rzecznik marek Citroën, Peugeot i DS Automobiles.

W czerwcu 2018 r. Tomasz Mucha dołączył do Mercedes-Benz Polska Cars, obejmując prowadzenie działu komunikacji produktowej samochodów osobowych marek Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, Mercedes-EQ oraz smart. Odpowiadał za relacje z mediami i współpracę z dziennikarzami oraz za zarządzanie kanałami mediów społecznościowych Mercedes-Benz Polska. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego.

Muzeum Mercedes-Benz – fascynujący SL

3 stycznia 2022 r. Tomasz Mucha objął w Mercedes-Benz Polska Cars stanowisko Menedżera ds. komunikacji korporacyjnej i produktowej. W ramach nowej funkcji ma odpowiadać za wszystkie aktywności w obszarze PR-u i relacji zewnętrznych: wizerunek, produkt oraz komunikację korporacyjną.

Mercedes-Benz – legendy luksusu: „Nieustannie wymyślamy siebie na nowo”

Tomasz Mucha jest absolwentem filologii romańskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz finansów i bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Lubi aktywne formy wypoczynku, amatorsko zajmuje się fotografią, jest pasjonatem podróżowania oraz architektury i motoryzacji.

Dr. Ewa Łabno-Falęcka kontynuuje swoją ścieżkę zawodową poza strukturami Mercedes-Benz Polska.