W Warszawie przy ul. Łopuszańskiej zostaną otwarte dwa autoryzowane serwisy marek BMW i MINI. W tej lokalizacji Inchcape Polska uruchomi także największy w Polsce showroom certyfikowanych samochodów używanych BMW Premium Selection.
W dniu 3 stycznia 2022 roku przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie zostanie otwarty Inchcape Park. Będzie to pierwsza w Polsce placówka łącząca w sobie salon certyfikowanych samochodów używanych oraz autoryzowane serwisy BMW i MINI.
Używane modele będą dostępne w ramach oferty BMW Premium Selection. Obejmuje ona auta z niskim przebiegiem, poniżej średniej wartości dla danego wieku, o niewielkim stopniu zużycia oraz ze szczegółowo sprawdzoną historią. Wszystkie modele z portfolio BMW i MINI objęte są w takim wypadku 24-miesięczną ochronę gwarancyjną na wszystkie elementy mechaniczne i elektroniczne.
BMW Group dostarcza milionowy pojazd zelektryfikowany i osiąga kolejny kamień milowy transformacji
Inchcape Park stawia szczególny nacisk na bezpieczeństwo klientów i jakość obsługi. Niemal wszystkie usługi, w tym przekazanie pojazdu i konsultacje, będą mogły odbywać się zdalnie. Dzięki zastosowaniu tzw. kluczykomatów możliwe będzie bezkontaktowe dostarczenie auta do serwisu i jego odbiór w dogodnym momencie, nawet poza godzinami pracy oddziału. Postęp prac klienci będą mogli śledzić na przesłanym filmie, a przez aplikację mobilną zdecydować o zakresie świadczonych usług. Dodatkowo osoby, które chciałyby zamienić swój dotychczasowy samochód na model z oferty BMW Premium Selection, będą mogły skorzystać z pełnej obsługi finansowej. Obejmie ona zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.
BMW Concept XM – moc i luksus poza wszelkimi konwencjami
– Cieszymy się, że Inchcape Polska podziela innowacyjne podejście BMW Group do klienta, łączące nowoczesne technologie i komfort użytkowników. Nowo otwarty obiekt jest dowodem na to, że firma stale rozwija się w tym zakresie i tworzy rozwiązania dostosowane do nowej rzeczywistości – powiedział Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
– W nowym salonie i serwisie oferujemy klientom szyty na miarę proces obsługi. Dzięki usługom online minimalizujemy tradycyjny kontakt z serwisem. Większość jego elementów realizowanych jest zdalnie, wygodnie i bezpiecznie. Ponadto cały proces jest bardzo przejrzysty, co pozwala budować zaufanie klientów, szczególnie istotne w obszarze marek premium, takich jak BMW i MINI – dodał Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.
Źródło: BMW