Volkswagen Home został otwarty w 2017 roku jako pierwszy concept store marki na świecie. Prezentowane są w nim najnowsze modele marki, klienci mogą je nie tylko obejrzeć, skonfigurować czy zamówić, ale również umówić się na nocną jazdę testową. Komfortowe i przytulnie urządzone wnętrza Volkswagen Home w niczym nie przypominają tradycyjnego salonu samochodowego.
Zmiany, które zaszły w ostatnich tygodniach w Volkswagen Home odzwierciedlają dążenia marki, chcącej napędzać przekształcenia na rynku motoryzacyjnym, związane z elektromobilnością.
Głównym celem powstania Volkswagen Home było stworzenie miejsca, w którym najnowsze modele marki byłyby prezentowane inaczej niż w typowych salonach. „Zmienia się podejście klientów do motoryzacji. Wymagają oni większej indywidualizacji, większej elastyczności co do terminów jazd testowych. Dlatego w Volkswagen Home ID.3 i ID.4 są dla nich dostępne również wieczorami. Dzięki temu można doświadczyć znakomitej jakości oświetlenia zarówno drogi, jak i wnętrza oraz przekonać się, jak intuicyjnym rozwiązaniem jest np. funkcja ID.Light” – komentuje Tomasz Piasny, dyrektor działu rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen.
W butikowym salonie Volkswagena, mieszczącym się na warszawskiej Woli przy ul. Karolkowej 30 w minionych tygodniach doszło do wielu wizualnych zmian, związanych m.in. z wydzieleniem specjalnej strefy ekspozycyjnej dla samochodów elektrycznych. Volkswagen Home na przestrzeni ostatnich lat był miejscem wielu kameralnych wydarzeń (w tym prezentacji dziennikarskich i paneli dyskusyjnych), co podkreśla charakter tego miejsca: to nie tylko salon samochodowy, a miejsce wielowątkowych rozmów na temat motoryzacji.
Volkswagen wprowadza bezprzewodowe aktualizacje typu Over-the-Air do wszystkich modeli z rodziny ID.
O sile Volkswagen Home stanowią także eksperci, oferujący profesjonalną pomoc w wyborze samochodu. „Załoga Volkswagen Home to topowi fachowcy – każdy z nich dysponuje szeroką wiedzą nie tylko na temat naszych produktów, ale i wielu zagadnień związanych z elektromobilnością. To dla nas niezwykle ważne, aby oferować naszym klientom nie tylko pomoc przy wyborze wymarzonego auta, ale i odpowiedzieć na wszystkie pytania związane z jego użytkowaniem” – zaznacza Julita Wieczorek, kierownik ds. customer journey w marce Volkswagen.
Źródło: Volkswagen