Niemiecki oddział Mitsubishi Motors po raz drugi z rzędu znalazł się wśród 2 koncernów motoryzacyjnych najlepiej ocenianych przez sieć dilerów. Niemiecki projekt badawczy IfA MarkenMonitor od 22 lat monitoruje satysfakcję dealerów samochodów w kontekście ich współpracy z regionalnymi przedstawicielstwami koncernów, producentami lub importerami, dostarczając informacji o relacjach sieci sprzedaży z centralami na terenie Niemiec.
W tym roku IfA przeprowadziło ankietę wśród około 1000 dealerów markowych samochodów na temat współpracy z producentem lub importerem. Pomiar satysfakcji uwzględnia 38 indywidualnych kryteriów w pięciu obszarach relacji: produkt i marka, polityka sprzedaży, polityka sieci, biznes samochodów używanych i obsługa posprzedażna.
Mitsubishi Motors – bezpłatna kontrola przed zimą w autoryzowanych serwisach
Mitsubishi PHEV – 200 tys. sprzedanych egzemplarzy w Europie
Czas pandemii dokonał rewolucji nie tylko w metodach pracy salonów i serwisów samochodowych, co miało negatywny oddźwięk w poziomie zadowolenia dealerów. Zmiana ta nie dotyczy jednak przedstawicieli sieci Mitsubishi, których wynik plasuje markę na drugiej pozycji, zaraz za siecią Porsche. U ubiegłym roku tylko jednej marce – Mitsubishi – udało się zwiększyć satysfakcję dealerów co zaowocowało zwycięstwem w klasyfikacji generalnej. Marka Mitsubishi, zdobywca 2. miejsca w klasyfikacji generalnej w 2021 roku i zwycięzca z roku 2020, ponownie otrzymała także nagrodę za zrównoważony rozwój.
Źródło: Mitsubishi