Teraz czas na odwrotny scenariusz, czyli premierę limitowanej kapsułowej kolekcji mody ulicznej współtworzonej przez Fujiwarę i markę Fragment oraz Maserati – „Fragment spotyka Maserati”. Jej wizjonerski duch zmienia konwencje popkultury. Na kolekcję składają się dwa rodzaje bluz z kapturem, ponadwymiarowe T-shirty i czapka z daszkiem ozdobione symbolami obu kultowych marek.
W swoich nieustannych poszukiwaniach jako burzyciela kultury Hiroshi Fujiwara – ojciec chrzestny światowej mody ulicznej – rozwija współpracę z producentem spod znaku trójzębu, łącząc swoją wrażliwość na współczesną kulturę uliczną z odwagą Maserati w podążaniu w kierunku nowej ery.
Kapsułowa kolekcja łączy buntowniczy styl Fujiwary i śmiałego ducha Maserati. Dwie legendarne marki, które nie boją się odmienności, obie niezależne i nieustannie dążące do kwestionowania status quo. Kolekcja „Fragment spotyka Maserati” jest dostępna na całym świecie w sklepach Maserati Store oraz na platformie internetowej Hypebeast.
Źródło: Maserati
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…