Współpraca pomiędzy Maserati a Hiroshim Fujiwarą – pionierem mody ulicznej – rozpoczęła się w czerwcu, od zorganizowanej w Tokio globalnej premiery Maserati i marki Fragment. Gwiazdami tej premiery były dwie kontrastujące ze sobą wersje specjalnej edycji Maserati Ghibli – Operanera i Operabianca, stworzone przez dyrektora kreatywnego marki Fragment, Hiroshiego Fujiwarę, w ramach wysokiej próby programu personalizacji Maserati o nazwie Fuoriserie.
Teraz czas na odwrotny scenariusz, czyli premierę limitowanej kapsułowej kolekcji mody ulicznej współtworzonej przez Fujiwarę i markę Fragment oraz Maserati – „Fragment spotyka Maserati”. Jej wizjonerski duch zmienia konwencje popkultury. Na kolekcję składają się dwa rodzaje bluz z kapturem, ponadwymiarowe T-shirty i czapka z daszkiem ozdobione symbolami obu kultowych marek.
Alfa Romeo Giulia GTA – 500 pasjonatów i koneserów motoryzacji
W swoich nieustannych poszukiwaniach jako burzyciela kultury Hiroshi Fujiwara – ojciec chrzestny światowej mody ulicznej – rozwija współpracę z producentem spod znaku trójzębu, łącząc swoją wrażliwość na współczesną kulturę uliczną z odwagą Maserati w podążaniu w kierunku nowej ery.
Alfa Romeo Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este” – najmocniejszy wyraz elegancji
Kapsułowa kolekcja łączy buntowniczy styl Fujiwary i śmiałego ducha Maserati. Dwie legendarne marki, które nie boją się odmienności, obie niezależne i nieustannie dążące do kwestionowania status quo. Kolekcja „Fragment spotyka Maserati” jest dostępna na całym świecie w sklepach Maserati Store oraz na platformie internetowej Hypebeast.
Źródło: Maserati