Categories: Klasyki

Audi Tradition – podróż w czasie z AudiStream

Użytkownicy AudiStream mają teraz niepowtarzalną okazję wirtualnego wejścia w ponad 120-letnią historię inżynierii motoryzacyjnej marki Audi. Nowy streaming „Audi Tradition” przedstawia historię firmy, wykorzystując przy tym materiały filmowe i historyczne. Taką wycieczkę po historii czterech pierścieni prowadzą wykwalifikowani online’owi przewodnicy, którzy również od razu odpowiadają na pytania internautów.

Streaming „Audi Tradition” prezentuje bogatą historię marki z czterema pierścieniami w logo – od początków, do nowoczesnej, zaawansowanej technicznie produkcji samochodów marki Audi, od sukcesów w pierwszych zawodach, do zwycięstw Audi w rajdach i wyścigach na całym świecie. Wirtualną podróż w czasie uzupełniają techniczne kamienie milowe ustanowione przez Audi, takie jak napęd na cztery koła quattro, oraz spojrzenie na mobilność jutra. Internauci, za pośrednictwem komputera lub urządzenia mobilnego, mogą przyłączyć się do tego fascynującego doświadczenia w zaciszu własnego domu. Wycieczka online prowadzona jest „na żywo” ze studia, przez doświadczonych przewodników, którzy wyjaśniają wszystkie szczegóły. Dzięki swojej wiedzy zdobytej podczas oprowadzania wielu wycieczek po Audi museum mobile w Ingolstadt, przewodnicy sami kształtują przebieg około dwudziestominutowego streamingu, prowadząc przy tym dialog z uczestnikami. Widzowie sami wybierają datę i godzinę wirtualnej wycieczki. Streaming jest ogólnodostępny i bezpłatny.

Całość oraz wiele innych materiałów, dostępna jest na stronie www.audi.stream

Audi – elektryfikacja 2.0 – piłkarze Bayernu Monachium otrzymują nowe Audi e-tron GT

Streaming „Audi Tradition” to kolejne rozszerzenie oferty interaktywnych wycieczek z przewodnikiem dostępnych na AudiStream. Oprócz wycieczki online obejmującej historię marki, użytkownicy mają do dyspozycji wiele innych tematów. Streamingi „Audi live at the Neckarsulm site”, „Audi live at the Ingolstadt factory” czy „Insight Audi Design” do tej pory odwiedziło już ponad 20 000 osób, które w ten sposób poznały procesy produkcyjne oraz filozofię projektowania Audi. W przyszłości pojawią się kolejne formaty, np. o fabryce Audi w Brukseli.

Źródło: Audi



 



Redakcja

Recent Posts

Wirtualna Galeria Marki PEUGEOT – Fokus na Allure w Studio Bank w Warszawie

Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…

7 godzin ago

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

1 dzień ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

1 dzień ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

3 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

3 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

4 dni ago