Przystępując do realizacji projektu zmiany aplikacji, firma iTaxi przeanalizowała opinie swoich klientów, zarówno biznesowych, jaki i prywatnych, a także zachowania użytkowników w systemie. Dzięki temu wprowadzone usprawnienia odpowiadają na realne potrzeby pasażerów.
Z głównego ekranu z mapą, który wyświetla się zaraz po zalogowaniu, zniknęły piny symbolizujące dostępne samochody. Zamiast nich pojawiły się bardziej estetyczne grafiki aut. Klient może od razu wskazać docelowy adres i widzi tylko jeden baner informacyjny. Dostępne taryfy i rodzaje aut, w tym także busy, wyświetlają się na rozwijanej liście. Rzadziej używane opcje trafiły do oddzielnej sekcji, dostępnej w prawym górnym rogu ekranu. Nowe ekrany są widoczne na całej ścieżce – od momentu rejestracji/logowania do zamówienia przejazdu. Dodatkowo wersja 5.0 została wzbogacona ciekawymi animacjami. Na prośbę użytkowników dodany został też element personalizacji – aplikacja wita się teraz z pasażerem po imieniu.
Aplikacja Pasażera w wersji 5.0 to jeszcze nie koniec zmian, jakie planuje wprowadzić w tym roku iTaxi. Obecnie firma pracuje nad nową aplikacją na iOS. Już wkrótce odświeżona zostanie także strona internetowa.
– Przebudowa naszej aplikacji świetnie wpisuje się w strategię rozwoju spółki, która zakłada stałe podnoszenie jakości usług dla klientów iTaxi. Realizujemy to poprzez wchodzenie na nowe lokalne rynki, rozbudowę floty, zwłaszcza o nowoczesne modele aut oraz wprowadzenie rozwiązań technologicznych, ułatwiających pasażerom korzystanie z naszej oferty. Jestem przekonany, że wszyscy użytkownicy wersji 5.0 aplikacji iTaxi odczują znaczącą jakościową zmianę – mówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.pl S.A. – Dla iTaxi nadchodzące miesiące to czas dalszego dynamicznego rozwoju, który umocni nas na pozycji lidera na rynku przejazdów taxi skierowanych do biznesu, a także zwiększy nasz udział w sektorze usług dla klientów indywidualnych. Już wkrótce ogłosimy kolejne zmiany – dodaje Jarosław Grabowski.
O iTaxi
iTaxi to polska platforma technologiczna, łącząca taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną. W ciągu 9 lat działalności firma swoim zasięgiem objęła największe miasta w Polsce, kierując ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych.Długofalową strategią iTaxisą konsolidacja rynku i oferowanie usług przejazdów taksówkowych w oparciu o jak największą flotę pojazdów, prowadzonych przez licencjonowanych kierowców, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi do zamawiania i raportowania przejazdów oraz inwestycje w ekologię. Spółka ma na swoim koncie liczne nagrody, w tym m.in. Marketer Roku, Laur Konsumenta czy Dobry Wzór. W 2020 roku znalazła się na liście „Top Polishstartups to follow in 2020”, przygotowanym przez portal Sifted, należący do Financial Times.
Źródło: iTaxi
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…