„Wprowadziliśmy »Kulturę miejską w Muzeum Mercedes-Benz«, aby artyści i goście mogli spotykać się i cieszyć wspólnymi wspaniałymi chwilami w czasie, który nie jest łatwy” – powiedziała Bettina Haussmann, dyrektor Muzeum Mercedes-Benz. „Okazało się, że pomysł odpowiadał wszystkim zaangażowanym: publiczności, partnerom, no i nam. Cieszę się, że w tym niezwykłym czasie mogło powstać coś zupełnie nowego. Chcielibyśmy zatem kontynuować ten projekt w 2022 r. i dodać »kulturę miejską« do programu naszych własnych popularnych wydarzeń, które – mamy nadzieję – będą mogły znów się odbywać. Jest wśród nich koncertowe lato, kino plenerowe oraz zloty dla klasycznych aut wszystkich marek”.
Organizatorzy już dziś mogą zgłaszać się do udziału w projekcie „Kultura miejska w Muzeum Mercedes-Benz” w sezonie 2022 – najłatwiej zrobić to za pośrednictwem formularza na stronie www.mercedes-benz.com/stadtkultur.
Koncerty, teatr, komedia, taniec, wspólne oglądanie meczów Mistrzostw Europy w piłce nożnej, spektakle i wykłady – program „Kultury miejskiej w Muzeum Mercedes-Benz” na mijający sezon był niezwykle bogaty. Pomimo nie zawsze sprzyjającej pogody wydarzenia, na przykład muzyczne, zostały bardzo dobrze przyjęte przez publiczność. Dotyczy to zwłaszcza 25 imprez klubowych, na które „rozeszły się” wszystkie bilety.
„Jesteśmy bardzo wdzięczni, że mogliśmy wykorzystać możliwości plenerowej sceny Muzeum Mercedes-Benz, unikając ograniczeń obowiązujących w zamkniętych pomieszczeniach. Analogowe i hybrydowe wydarzenia, takie jak NESENBACH czy ZOOM IN MONTEVERDI, które mogliśmy tam organizować, miały dla nas wielką siłę artystyczną i istotne znaczenie społeczne” – powiedziała Elena Tzavara, JOIN
„Wspaniała lokalizacja była iskrą dla pomysłu letnich improwizacji Kanonenfutter. Okazało się, że plener i duża scena mogą mieć również rodzinny charakter. Cieszymy się już na myśl o powrocie w przyszłym roku” – Janis Goldschmitt, Teatr Improv Kanonenfutter
„Możliwość zorganizowania wydarzenia na plenerowej scenie była dla Panopticum doskonałą okazją do aktywnego działania – biorąc pod uwagę obecne środki związane z koronawirusem” – Juliane Blanck, Panopticum e.V.
„W czasach pandemii Muzeum Mercedes-Benz dało nam artystom niezwykłą możliwość organizowania imprez plenerowych w cudownej lokalizacji, zgodnie z restrykcjami dotyczącymi pandemii koronawirusa – dziękujemy!” – powiedział Marius Lehnert, Discotronic
„Wyjątkowa lokalizacja, świetna współpraca, przyjazna interakcja – trzy raz »tak« dla całego zespołu” – Sebastian Simon, Klub Lehmann
„Niesamowite doświadczenie. Zarówno załoga, jak i dźwięk okazały się doskonałe. Chciałbym, żeby więcej miejsc i zespołów było tak zorganizowanych, tak profesjonalnych. I chciałbym ponownie tu pracować” – Dane Drewis, piosenkarz
„Możliwość grania koncertów plenerowych przy zachowaniu pandemicznych restrykcji, z pełną infrastrukturą na miejscu, to dla nas – jako organizatorów – świetna sprawa” – Stefan Buck, SBEntertainment GmbH & Co.KG
„Jesteśmy klubem, więc letnie imprezy na otwartym powietrzu w Muzeum Mercedes Benz były dla nas jedyną okazją do ożywienia ducha Freund + Kupferstecher pomimo pandemii – przynajmniej na jeden wieczór. Jesteśmy bardzo wdzięczni za tę możliwość” – Felix Klenk, Freund + Kupferstecher
Źródło: Mercedes-Benz
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…