To drugi całkowicie elektryczny model w ofercie Skody. System napędu i akumulatory są w nim identyczne jak w modelu Enyaq iV. Producent będzie dostarczał auto z dwoma wersjami akumulatorów z napędem tylnej osi lub wszystkich czterech kół. Zamaskowane prototypy zasilane są najmocniejszymi akumulatorami o pojemności 82 kWh i z jednym silnikiem elektrycznym na tylnej osi i maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm. Enyaq Coupé z takim napędem osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 8,7 sekundy oraz maksymalną prędkość 160 km/h. Teoretyczny zasięg to 520 km.
Enyaq Coupé ma długość 4563 mm, szerokość 1879 mm i wysokość 1617 mm oraz bagażnik o pojemności 570 l.
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…
Firma Astara – oficjalny importer i dystrybutor samochodów Isuzu w Polsce, wprowadziła właśnie na nasz…
Porsche Polska wraz z marką PUMA przedstawiają limitowaną edycję sneakersów, która przenosi kultowy samochód Johnny'ego…