BMW Group rozwija sieć sprzedaży MINI w Polsce

BMW Group rozbudowuje sieć dealerską i rozszerza ofertę usług skierowanych do właścicieli samochodów marki MINI. Dzięki nowym inwestycjom, do końca 2022 roku liczba salonów będzie obejmować 26 punktów w całej Polsce.

Nowe salony i punkty serwisowe to naturalny krok w rozwoju marki na polskim rynku. W pierwszym półroczu br. BMW Group odnotowała rekordowe tempo wzrostu MINI w Polsce, na poziomie ponad 70%. Tak duże zainteresowanie ofertą samochodów z portfolio brytyjskiej marki premium wiąże się także z rosnącym zapotrzebowaniem na zaawansowane usługi, oferowane w ramach sieci dealerskiej.

Obecnie sieć sprzedaży MINI obejmuje 16 salonów, zlokalizowanych w największych miastach w Polsce. W lipcu zaplanowano otwarcie nowej inwestycji w Krakowie, a do końca roku do dyspozycji klientów zostaną oddane punkty w Białymstoku, Opolu i Gdańsku. W 2022 roku sieć zostanie powiększona o sześć kolejnych salonów, zlokalizowanych w Piasecznie k. Warszawy, Katowicach, Zielonej Górze, Lubinie, Radomiu i Toruniu.

– Stale inwestujemy w rozwój oferty i specjalistycznych usług skierowanych do klientów MINI. Bardzo nas cieszy jej rosnąca popularność wśród polskich kierowców. Już teraz możemy poszczycić się współpracą z wyjątkowo profesjonalną i zaangażowaną siecią dealerów, do której wkrótce dołączą kolejny partnerzy – powiedział Rafał Znyk, Dyrektor Generalny MINI.

MINI rusza na wakacje – najbardziej ekologiczna flota kamperów na świecie

Rozbudowa sieci dealerskiej MINI ma przybliżyć BMW Group do realizacji celów w obszarze standardów obsługi. Firma chce zapewnić klientom dostępność swoich usług serwisowych w zasięgu godziny jazdy z każdego punktu w kraju, a w dużych miastach nawet do 30 minut.

Źródło: BMW / MINI