Innowacyjna konstrukcja L200 6.generacji – japońskiego pickupa Mitsubishi zapewnia kierowcy wzorową funkcjonalność i świetne własności jezdne na drogach utwardzonych i w terenie. Ten niezawodny pickup został zaprojektowany w muskularnym stylu „Rock Solid” («Twardy jak skała») I wyróżnia się najnowszej generacji systemem napędu 4WD z oferowaną w standardzie blokadą tylnego mechanizmu różnicowego i opcjonalną funkcją Off-Road. Dzięki niej kierowca sam może wybrać jeden z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piach) i Rock (kamienie) a samochód ma lepsze zdolności terenowe. Spośród konkurencji Mitsubishi L200 wyróżnia także możliwość korzystania z napędu 4×4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie.
Przewagę nad konkurencję zapewnia także L200 wyjątkowy komfort prowadzenia i niezwykle bogata lista wyposażenia, na której znalazło się aż osiem zaawansowanych systemów bezpieczeństwa. Mitsubishi L200 już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 5 opcjach wyposażenia, z 2 rodzajami skrzyni biegów i i 9 kolorach nadwozia. Mitsubishi L200 jest wyjątkowo cenione wśród odbiorców instytucjonalnych za wytrzymałość, niezawodność i wyjątkowo zaawansowany napęd 4×4, umożliwiający jazdę w trudnym terenie.
To jeden z ulubionych samochodów służb energetycznych, leśnych, telekomunikacyjnych i budowlanych a także Straży Granicznej i Policji. Dodatkowym atutem dla klientów flotowych i indywidualnych jest niezawodność pojazdów tej marki potwierdzona znakomitymi warunkami gwarancji. Mitsubishi oferuje aż 5-letnią gwarancję z nielimitowanym przebiegiem pakietem Assistance a od niedawna klienci mają możliwość wykupienia w atrakcyjne cenie dodatkowej, 2-letniej Przedłużonej Gwarancji Mitsubishi. Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 112 860 zł netto. Więcej informacji tutaj.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów polski oddział Mitsubishi Motors oferuje teraz zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT – modeli roku 2020 i 2022 – moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20%. Zwiększona moc (+35 KM) i moment obrotowy (+102 Nm) względem fabrycznego silnika pozwoliły na skrócenie czasów przyspieszenia. Dodatkowa moc to zatem nie tylko większa przyjemność z jazdy, ale też poprawa bezpieczeństwa przy takich manewrach, jak wyprzedzanie, czy włączanie się do ruchu.
Austriacka firma Steinbauer Performance od lat zajmuje się poprawą osiągów silników w samochodach osobowych, ciężarowych, maszynach rolniczych oraz innym sprzęcie wykorzystującym do napędu silniki wysokoprężne oraz elektryczne. Moduł Steinbauer K-1000 specjalnie opracowany dla silnika 2.2D w modelu L200 z automatyczną skrzynią biegów, to zaawansowane, sprawdzone rozwiązanie. Moduł pozostaje nieaktywny podczas wyboru trybu jazdy 4LLc (napęd 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem) oszczędzając skrzynię biegów i półosie, a na pierwszych biegach wzrost parametrów ograniczony jest do + 10%, podczas, gdy na wyższych biegach uzyskujemy pełne 20%. Klienci, którzy zdecydują się na montaż tego modułu utrzymują 5-letnią gwarancję na swój samochód (szczegółowe informacje na temat gwarancji są dostępne w salonach a listę placówek można znaleźć na stronie.
Fabryczne Mitsubishi L200 2.2 Diesel AT | Mitsubishi L200 2.2 Diesel AT z modułem Steinbauer | |
Moc maksymalna (KM) / obr. min. | 150 / 3500 | 185 / 3100 |
Maks. moment obrotowy (Nm) / obr. min. | 400 / 1750-2250 | 502 / 2200 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 175 | 185 |
Przyspieszenie 0-80 km/h* | ok. 10,5 sekundy | ok. 9 sekund |
Przyspieszenie 80-140 km/h* | ok. 20 sekund | ok. 16 sekund |
*Pomiar własny MMC Car Poland
|
Warto podkreślić, że seryjne Mitsubishi L200 osiąga prędkość maksymalną na poziomie 175 km/h, co czyni go jednym z najszybszych samochodów w segmencie popularnych pick-up’ów. Z kolei L200 z modułem mocy Steinbauer potrafi rozpędzić się do imponujących 185 km/h (pomiar własny MMC Car Poland na torze testowym) stając się najszybszym w klasie.
Koszt modułu mocy wraz z montażem to 4 590 zł netto. Więcej informacji tutaj.
Źródło: Mitsubishi
Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…
Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…
Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…
Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…
Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…
Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…