Wiadomości

HoppyGo – 5 tys. użytkowników po 2 miesiącach inauguracji w Polsce

Platforma do wynajmu aut w formule peer-to-peer HoppyGo weszła na polski rynek w połowie marca br. Pomimo trwającej pandemii i częściowego zamknięcia różnych sektorów gospodarki, może pochwalić się dobrymi wynikami.

Zaledwie w ciągu 2 miesięcy a na platformie zarejestrowało się przeszło 5 tys. użytkowników, którzy mają do swojej dyspozycji 120 modeli samochodów różnych marek. Członkowie społeczności HoppyGo mogą wybierać typ i rodzaj pojazdu w zależności od bieżących potrzeb – zróżnicowana oferta obejmuje modele SUV, sportowe, dostawcze, segment premium oraz auta kompaktowe. Dostępne są samochody od fabrycznie nowych po 15-letnie.

Platforma współdzielonej mobilności jest dostępna na terenie całego kraju, a aktualnie auta można wypożyczać już w największych miastach w Polsce – Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Lublin, Białystok i Szczecin. Do końca 2021 roku HoppyGo planuje poszerzyć blisko 10-krotnie ofertę samochodów dostępnych na platformie oraz zwiększyć liczbę zarejestrowanych użytkowników o około 5 razy.

HoppyGo – wynajem samochodów peer-to-peer – czym właściwie jest i jak działa

Wynajem samochodów w formule peer-to-peer jest ekonomiczny – ceny zaczynają się już od 40 złotych za dobę, a przy dłuższych wynajmach powyżej 30 dni, koszt maleje blisko dwukrotnie. Tylko w kwietniu 2021 r. operator pośredniczył w dziesiątkach wypożyczeń, otrzymując same pozytywne oceny od właścicieli samochodów i użytkowników. Ponad 55% rezerwacji dotyczyło wynajmów na 3 dni i dłużej, a niektóre z nich trwały nawet ponad 14 lub 30 dni.

Operator współpracuje z jedną z największych marek ubezpieczeniowych w Polsce – UNIQA, która zapewnia ubezpieczenie AC na czas trwania wynajmów, wsparcie assistance oraz likwidację ewentualnych szkód. HoppyGo w Polsce jest wspierane przez ŠKODA AUTO DigiLab, międzynarodowe centrum innowacji ŠKODA AUTO, której celem jest zdobycie pozycji lidera jako dostawcy rozwiązań mobilnych, koncentrującym się na nowych trendach i platformach cyfrowych, głównie w obszarze Mobility as a Service. Podejmowane przez ŠKODA AUTO DigiLab działania służą zapewnieniu powszechnego dostępu do cyfrowych, zintegrowanych, bezpiecznych produktów i usług związanych z mobilnością oraz promowaniu bardziej ekologicznego i inteligentnego wykorzystania samochodów,



Nadrzędnym celem HoppyGo jest zmiana podejścia do posiadania i używania samochodów przez polskich kierowców i właścicieli aut. Dzięki możliwości szybkiego i łatwego skalowania usługi, HoppyGo ma potencjał zostać liderem sektora mobilności współdzielonej oraz stać się wyborem nr 1 dla wynajmujących auta w formule peer-to-peer.

Źródło: HoppyGo

 



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

10 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

10 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

1 dzień ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

1 dzień ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

2 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

2 dni ago