Wyrazista oferta odniosła sukces i w 2020 roku C3 uplasował się wśród 7 liderów rynku w Europie. Model ten należy do trzech najlepiej sprzedających się samochodów tego segmentu na takich czołowych rynkach jak Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Portugalia, Dania, Słowacja czy Bułgaria.
Sukces handlowy potwierdza mocną pozycję bestsellera marki. Ten wszechstronny samochód miejski posiada liczne zalety. Aby kontynuować wspaniałą historię sukcesu, w 2020 roku Citroën dokonał ulepszeń, eksponując to, co czyni model zdecydowanie innym i ujmującym – niepowtarzalny wygląd. Po raz pierwszy pojawił się nowy przód zgodny z nową stylistyką marki, rozszerzono możliwości personalizacji, zaoferowano wzorcowy komfort i wiele nowoczesnych elementów wyposażenia realnie przydatnych w codziennej eksploatacji.
Dzięki wyjątkowej sylwetce, odmiennej linii i niepowtarzalnym cechom, C3 jest natychmiast rozpoznawalny na obecnym, bardzo stereotypowym rynku. Ten nowoczesny i dający poczucie bezpieczeństwa hatchback, nie jest podobny do żadnego innego samochodu w segmencie. Wyróżnia się silną i barwną osobowością.
W momencie debiutu rynkowego w 2016 roku model C3 jako pierwszy zaoferował kompletną i spójną ofertę personalizacji. To element, który stanie się wyróżnikiem Citroëna również w odniesieniu do pozostałych modeli gamy. W 2020 roku nowy C3 daje klientom jeszcze więcej możliwości konfiguracji samochodu zgodnie z własnym upodobaniem. Mogą wybrać spośród prawie 97 kombinacji wyposażenia zewnętrznego. Personalizacja pozwala każdemu wyrazić osobowość i styl poprzez wybór wyglądu zewnętrznego od subtelnego do w pełni podążającego za modą, jak również daje możliwość ożywienia klasycznego koloru nadwozia kontrastującą barwą dachu i/lub kolorowymi akcentami. Klient może dopasować wybrany C3 do własnego wizerunku, by stworzyć jedyny w swoim rodzaju samochód, niepodobny do 999 999 innych.
Citroën C3 jest hatchbackiem oferującym najwięcej możliwości personalizacji w segmencie. Oferuje:
– 7 kolorów nadwozia, w tym 2 kolory o silnym „ładunku energetycznym” – Rouge Elixir i Spring Blue, jako uzupełnienie znanych już kolorów – Noir Perla Nera, Gris Acier, Gris Platinium, Sable, Blanc Banquise.
– 4 pakiety kolorystyczne lub barwne akcenty na obudowach świateł przeciwmgłowych i panelach Airbump®, w kolorze Emeraude Anodisé oraz czarnym, białym i czerwonym.
– 4 kolory dachu, w tym bardzo modny kolor Bleu Emeraude, jako uzupełnienie dotychczasowej gamy kolorów Blanc Opale, Noir Onyx i Rouge Aden. Kolory dachu są zgodne z kolorem obudowy lusterek wstecznych i elementów ozdobnych na tylnych bocznych słupkach.
– 3 elementy ozdobne dachu – naklejki Rouge, Techwood, Emeraude na centralne przetłoczenie dachu i tylne boczne słupki.
Atrakcyjne cechy Citroëna C3 przekładają się na bogaty mix sprzedaży miliona klientów:
– 41% zamówień obejmuje bogato wyposażone wersje (Shine oraz Shine Pack)
– 65% sprzedaży obejmuje opcję dwukolorowego nadwozia
– 68% sprzedaży obejmuje opcję paneli Airbump®.
W Polsce około 60% sprzedawanych wersji to wysoko wyposażona wersja Shine.
Od 2002 roku wyprodukowano ponad 4,5 mln egz. wszystkich trzech generacji modelu C3.
Źródło: Citroën
Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…
Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…
Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…
Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…
Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…
Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…