Wiadomości

Volkswagen Samochody Dostawcze wyróżniony tytułem Marka Godna Zaufania

Podczas uroczystej gali Volkswagen Samochody Dostawcze otrzymał tytuł „Marka Godna Zaufania” w kategorii „Samochód dostawczy dla firmy”. Przyznanie tego prestiżowego tytułu jest wynikiem badania, już po raz szósty przeprowadzonego wśród przedsiębiorców, specjalistów i kadry zarządzającej.

Wzięło w nim udział 1064 respondentów. Organizatorem badania jest miesięcznik „My Company Polska”, a jego realizacją i opracowaniem wyników zajęła się firma badawcza Kantar Polska.

Sondaż wyłaniający zwycięzcę w każdej z kategorii miał formę ankiety przeprowadzonej online. W każdej z kategorii, w spontanicznym wyborze, przedsiębiorcy, specjaliści i managerowie mogli wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się najwyższym zaufaniem. W badaniu wymieniono ponad 300 nazw marek, ale to właśnie Volkswagen Samochody Dostawcze znalazł się w elitarnym gronie zaledwie 25 wyróżnionych tytułem „Marka Godna Zaufania”. Zwyciężył w kategorii „Samochód dostawczy dla firmy”.

„Przyznanie tytułu „Marka Godna Zaufania” to dla nas ogromne wyróżnienie, bo zaufanie klienta to czynnik, na który marki pracują całymi latami. By je zdobyć, skupiać się trzeba nie tylko na jakości produktów, na ich innowacyjności – co ciągle czyni Volkswagen Samochody Dostawcze – ale również, a może przede wszystkim, na uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby klienta. Prowadząc ciągłe konsultacje z klientami, opracowujemy koncepcje pojazdów oraz rozwiązania techniczne pozwalające budować zaufanie naszych klientów i użytkowników na przyszłość. Dziękuję bardzo wszystkim za to, że tym razem to klienci i użytkownicy obdarzyli nas zaufaniem. Ten tytuł bardzo wiele dla nas znaczy” – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Volkswagen Caddy Cargo 2.0 TDI 122 KM – (prawie) luksusowy dostawczak

Ankieta, na podstawie której wyłoniono zwycięzców w każdej z kategorii, została wysłana do 22 000 przedsiębiorców: czytelników, prenumeratorów magazynu, osób biorących udział w szkoleniach i konferencjach My Company Polska – kadry zarządzającej, specjalistów i właścicieli firm. Finalnie w badaniu wzięło udział 1064 przedsiębiorców. Ankietowani proszeni byli o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej z 25 kategorii można było wskazać tylko jedną markę.



Źródło: Volkswagen

 

 



Redakcja

Recent Posts

Wirtualna Galeria Marki PEUGEOT – Fokus na Allure w Studio Bank w Warszawie

Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…

15 godzin ago

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

2 dni ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

2 dni ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

4 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

4 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

4 dni ago