W nowej wersji logo nie ma już nazwy marki Renault. Logo ma klasyczną budowę, kształt czworobocznego diamentu złożonego ze stojących obok siebie czarnych linii. W porównaniu z poprzednią wersją, nowe logo nie jest już tak trójwymiarowe.
Renault to kolejna marka motoryzacyjna, która podjęła decyzję o zmianie znaku firmowego. Już w 2020 roku swoje identyfikacje wprowadziły takie marki jak: Dacia, KIA, General Motors, Nissan, Toyota oraz Opel. Kilka dni temu nowy znak graficzny zaprezentował Peugeot.
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…