Po otrzymaniu pod koniec 2020 roku prestiżowego tytułu „International Van of the Year 2021” Citroën ë-Jumpy został wyróżniony nagrodą „Samochodu dostawczego roku 2021” podczas 28. edycji konkursu organizowanego przez magazyn motoryzacyjny l’Argus. W tym roku konkurs odbył się pod znakiem samochodów elektrycznych. To już czwarta nagroda po Jumperze w 2007, Berlingo w 2016 i Berlingo Van w 2019 roku.
„Wszyscy pracownicy Citroëna są bardzo dumni z przyznania ë-Jumpy nagrody «Samochodu dostawczego roku 2021». Elektryczna wersja Jumpy oferuje klientom biznesowym konkretne rozwiązania w obliczu nowych wyzwań związanych z mobilnością. Oprócz samego produktu, nagroda jest też wyrazem uznania dla relacji opartych na zaufaniu, które w ciągu kolejnych lat udało nam się zbudować z każdym z nich. Naszą ambicją jest wykazanie się innowacyjnością naszych produktów i usług stworzonych «na miarę», które uczynią ich codzienne życie łatwiejszym i bardziej komfortowym. Nagroda ta, przyznana przez jury złożone z branżowych dziennikarzy, będzie dla nas impulsem w realizacji celów handlowych związanych z tym modelem”. – powiedział Vincent Cobée – dyrektor generalny Citroëna.
Po zdobyciu w grudniu ubiegłego roku tytułu „International Van Of The Year 2021”, przyznawanego przez jury IVOTY, Citroën ë-Jumpy zdobywa dziś nagrodę magazynu l’Argus „Samochód dostawczy roku 2021”. Uzupełnia ona i wzmacnia sukces handlowy modelu Jumpy, który w 2020 roku znalazł się w pierwszej trójce kompaktowych vanów we Francji z 15,2% udziałów w rynku. Nagroda ma wyjątkowe znaczenie, ponieważ jest przyznawana przez mieszane jury złożone z dziennikarzy, ekspertów ds. wyceny i użytkowników biznesowych, szczególnie zaangażowanych w problematykę samochodów dostawczych. Po raz kolejny podkreśla wolę Citroëna wyjścia naprzeciw nowym wymaganiom użytkowników biznesowych w zakresie produktów i usług.
30th International Van of the Year 2021 dla modeli Groupe PSA – Peugeot e-Expert, Citroën ë-Jumpy, Opel & Vauxhall Vivaro-e
Citroën ë-Jumpy jest odpowiedzią dla tych wszystkich użytkowników biznesowych i rzemieślników, którzy stoją w obliczu nowych wyzwań związanych z mobilnością. Zapewnia on dużą wszechstronność użytkowania i jest konkretnym i łatwym rozwiązaniem – umożliwia dostęp do miejskich stref ograniczonego ruchu, pozwala spełniać zobowiązania klientów flotowych do obniżenia emisji CO2 i jest dostosowany do nowych rodzajów działalności, takich jak dostawy ostatniego kilometra, które są efektem gwałtownego rozwoju e-handlu. Ambicją Citroëna w odniesieniu do modelu ë-Jumpy jest zaoferowanie rozwiązania dostosowanego do potrzeb każdego użytkownika dzięki dużemu zróżnicowaniu gamy, a także zapewnienie im jeszcze większego spokoju ducha na co dzień dzięki korzyściom wynikającym z napędu elektrycznego, które uzupełniają powszechnie cenione zalety Jumpy.
Źródło: Citroën