W Groupe PSA Linda Jackson początkowo zajmowała stanowisko dyrektor finansowej marki Citroën w Wielkiej Brytanii, następnie od 2009 do 2010 roku analogiczne stanowisko w marce Citroën we Francji. W lipcu 2010 roku została mianowana dyrektorem marki Citroën na Wielką Brytanię i Irlandię.
W 2014 roku została dyrektor generalną marki Citroën i weszła w skład komitetu wykonawczego Groupe PSA. Podczas sześciu lat na tym stanowisku Linda Jackson zmieniła pozycjonowanie marki Citroën, zwiększyła sprzedaż i przekształciła Citroëna w jedną z najbardziej cenionych marek.
W 2020 roku powierzono jej rozwój portfela marek mainstreamowych w celu jasnego zróżnicowania profilu tych marek.
Linda Jackson urodziła się w Wielkiej Brytanii. Uzyskała dyplom MBA na Uniwersytecie w Warwick. Od początku swojej kariery zawodowej jest związana z branżą samochodową.
„Z prawdziwą przyjemnością dołączam do marki PEUGEOT, by kontynuować wraz z całym zespołem pracę podjętą w ostatnich latach. Wyzwanie jest tym bardziej porywające, że przypada na moment powstania grupy Stellantis”– powiedziała Linda Jackson, dyrektor generalna PEUGEOT.
Źródło: Peugeot
Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…
Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…
Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…
Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…
Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…
Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…