PEUGEOT – Linda Jackson została mianowana dyrektor generalną francuskiej marki

Linda Jackson nabyła szerokie doświadczenie w branży samochodowej w Wielkiej Brytanii i we Francji. Zajmowała się m.in. finansami i sprzedażą w marce Jaguar, Land Rover i Rover Group, gdzie pod koniec lat 90. była dyrektor regionu ds. finansowania sprzedaży w Rover Europe, następnie do końca 2004 roku dyrektor ds. finansowania sprzedaży MG Rover Group na Europę. W 2005 roku dołączyła do Groupe PSA.

W Groupe PSA Linda Jackson początkowo zajmowała stanowisko dyrektor finansowej marki Citroën w Wielkiej Brytanii, następnie od 2009 do 2010 roku analogiczne stanowisko w marce Citroën we Francji. W lipcu 2010 roku została mianowana dyrektorem marki Citroën na Wielką Brytanię i Irlandię.

W 2014 roku została dyrektor generalną marki Citroën i weszła w skład komitetu wykonawczego Groupe PSA. Podczas sześciu lat na tym stanowisku Linda Jackson zmieniła pozycjonowanie marki Citroën, zwiększyła sprzedaż i przekształciła Citroëna w jedną z najbardziej cenionych marek.

W 2020 roku powierzono jej rozwój portfela marek mainstreamowych w celu jasnego zróżnicowania profilu tych marek.

Marka PEUGEOT otwiera studio PEUGEOT Design Lab w São Paulo

Linda Jackson urodziła się w Wielkiej Brytanii. Uzyskała dyplom MBA na Uniwersytecie w Warwick. Od początku swojej kariery zawodowej jest związana z branżą samochodową.

„Z prawdziwą przyjemnością dołączam do marki PEUGEOT, by kontynuować wraz z całym zespołem pracę podjętą w ostatnich latach. Wyzwanie jest tym bardziej porywające, że przypada na moment powstania grupy Stellantis”– powiedziała Linda Jackson, dyrektor generalna PEUGEOT.

Źródło: Peugeot