Nowy Opel Mokka z nowymi najwyższymi wersjami wyposażenia Ultimate i GS Line

Nowy Opel Mokka z pewnością nie jest samochodem zwyczajnym. To pierwszy Opel z nową „twarzą” marki, czyli panelem Opel Vizor (elementem stylistyczno-funkcjonalnym obejmującym cały przód samochodu i integrującym różne technologie), przeprojektowanym znakiem „blitz” oraz nazwą modelu umieszczoną centralnie na klapie bagażnika. Absolutną nowością jest także w pełni cyfrowy kokpit Pure Panel.

  • Wyposażenie Ultimate dla najbardziej wymagających, z matrycowymi reflektorami IntelliLux LED®, systemem Multimedia Navi Pro i tapicerką z alcantary
  • GS Line z czarno-czerwonymi akcentami i 17‑calowymi obręczami kół z lekkiego stopu
  • Najbogatsze wersje Opli Mokka i Mokka‑e
  • Mokka jest pierwszym modelem marki z panelem Opel Vizor, w pełni cyfrowym kokpitem Pure Panel i przeprojektowanym znakiem „blitz”

Nowa Mokka jest dostępna w aż dwóch najwyższych wersjach wyposażenia: Ultimate dla najbardziej wymagających, z innowacyjnymi systemami wspomagającymi kierowcę w standardzie, oraz usportowionej GS Line.

Jak pokazano na filmach zamieszczonych na YouTube, nowa Mokka zapewnia mnóstwo frajdy z jazdy — zarówno w elektrycznej odmianie Mokka‑e, jak i z silnikami spalinowymi. Dynamicznie zmontowane ujęcia podkreślają główny przekaz: „Less Normal. More Mokka.” W nowym Oplu Mokka kierowca i pasażerowie mogą liczyć na najwyższy komfort.

Czysty komfort: nowy Opel Mokka Ultimate

Wersja Ultimate dla najbardziej wymagających (sugerowana cena detaliczna z VAT w Polsce: 106 650 zł) jest kompletna pod każdym względem. Sylwetkę nadwozia podkreślają 18‑calowe obręcze kół z lekkiego stopu w wersji BiColor z czarnymi elementami, Opel Vizor z chromowaną ramką, chromowana linia konturu nad bocznymi szybami oraz srebrne osłony przedniej i tylnej części podwozia w stylu SUV. Oprócz licznych systemów wspomagających kierowcę, dostępnych już w podstawowej wersji modelu, wyposażenie standardowe w Ultimate obejmuje także aktywnego asystenta pasa ruchu, tempomat i adaptacyjne reflektory matrycowe IntelliLux LED®. Opel Pure Panel zapewnia zupełnie nowe wrażenia w kokpicie dzięki zestawowi wskaźników w postaci 12‑calowego wyświetlacza informacyjnego oraz systemowi Multimedia Navi Pro z 10‑calowym kolorowym ekranem dotykowym. Usługi OpelConnect pozwalają sprawniej korzystać ze wskazówek dotyczących trasy i oszczędzać czas. Nawigacja online[1] z informacjami o ruchu drogowym ułatwia omijanie korków ulicznych. System OpelConnect umożliwia także bezpośrednie nawiązanie połączenia z pomocą drogową i służbami ratowniczymi.

Czarna tapicerka foteli z alcantary zapewnia maksymalny komfort podróżowania nowym Oplem Mokka Ultimate. Oba przednie fotele są podgrzewane i regulowane w sześciu kierunkach. Podgrzewana i obszyta skórą kierownica (Mokka z manualną skrzynią biegów oraz Mokka‑e) uprzyjemnia korzystanie z samochodu od chwili uruchomienia silnika, zwłaszcza zimą. Dostęp do Mokki Ultimate jest bardzo prosty dzięki systemowi bezkluczykowemu „Keyless Open & Start”. Dla zapewnienia maksymalnie dobrego samopoczucia nowa Mokka jest oferowana z opcjonalną skórzaną tapicerką Siena oraz fotelem kierowcy z funkcją masażu i elektro-pneumatyczną regulacją podparcia kręgosłupa lędźwiowego.

Czysty sport: Opel Mokka GS Line

Opel Mokka GS Line (od 94 700 zł w Polsce) to szczególnie usportowiona wersja modelu. Jej wyposażenie obejmuje 17-calowe obręcze kół z lekkiego stopu w kolorze czarnym, czarny dach, czarne lusterka boczne oraz osłony przedniej i tylnej części podwozia w stylu SUV. Logo Opla z błyskawicą, nazwa modelu Mokka oraz obramowanie przedniego pasa Opel Vizor są w kolorze błyszczącej czerni. Elementem kontrastującym jest czerwona linia konturu nad bocznymi szybami. Wnętrze wyróżnia się czarną podsufitką, aluminiowymi nakładkami pedałów i czerwonymi detalami. Czarne fotele z mocno wyprofilowanym podparciem bocznym są pokryte tapicerką z syntetycznej skóry z czerwonymi przeszyciami i akcentami stylistycznymi.

Nowy Opel Mokka-e wygrywa plebiscyt na najlepiej skomunikowany samochód

Podobnie jak w przypadku Mokki‑e, kierowcy Mokki Ultimate i GS Line z silnikami spalinowymi mogą wybierać spośród kilku trybów jazdy różniących się charakterystyką pracy przepustnicy i układu kierowniczego. W samochodach z sześciobiegową przekładnią manualną specjalny dźwięk silnika wzmacnia wrażenia z jazdy w dodatkowym trybie Sport. W połączeniu z ośmiobiegową przekładnią automatyczną dostępne są trzy tryby jazdy: Sport, Eco i Normal. System Multimedia Navi z siedmiocalowym kolorowym ekranem dotykowym jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.

Czysta energia: Opel Mokka‑e

Występująca w filmie Mokka‑e z zielonym nadwoziem oraz czarnym dachem i pokrywą silnika zapewnia bezemisyjną, zelektryfikowaną przyjemność z jazdy. Silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) rozwija 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego od razu po ruszeniu z miejsca. Kierowca ma do wyboru trzy tryby jazdy: Normal, Eco i Sport. Opel Mokka‑e z akumulatorem o pojemności 50 kWh może przejechać na jednym ładowaniu do 324 kilometrów (według WLTP[2]). Nowa Mokka‑e obsługuje wszystkie opcje ładowania prądem jednofazowym lub trójfazowym z mocą 11 kW: za pomocą ładowarki naściennej, szybkiej ładowarki lub przez kabel podłączony do domowego gniazdka elektrycznego. Ponadto funkcja ładowania prądem stałym z mocą 100 kW jest standardowym wyposażeniem wszystkich wersji modelu.

W Polsce ceny Opla Mokka z zasilaniem elektrycznym z akumulatora rozpoczynają się od 139 900 zł.

Źródło: Opel