Odświeżenie identyfikacji wizualnej ma być częścią kampanii marki podkreślającej jej wysiłki w dążeniu do upowszechnienia pojazdów elektrycznych. Obejmują one m.in. zobowiązanie do wyprodukowania 30 modeli elektrycznych do 2025 r. Nowy znak został zaprezentowany tuż przed prezentacją marki na targach CES 2021 zaplanowaną na 12 stycznia.
– Tematem projektu „Everybody In” stworzonego przez agencje Commonwealth // McCann jest wezwanie do działania mające na celu odzwierciedlenie ruchu, który jest integracyjny i dostępny – mówi Deborah Wahl, dyrektor ds. marketingu globalnego w GM. Dodaje, że nowe logo „opiera się na silnym dziedzictwie, a jednocześnie wnosi bardziej nowoczesny i żywy wygląd do znajomego niebieskiego kwadratu GM”.
Zmodyfikowana litera “m” w nim ma przypominać gniazdko elektryczne. To piąta zmiana w 113-letniej historii firmy i najbardziej „postępowa” zmiana od 1964 roku.
Źródło: GM
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…