Renault zostało liderem rynku samochodów dostawczych w Polsce z wynikiem 8922 nowo zarejestrowanych aut w minionym roku. Trzeci rok z rzędu (2018, 2019, 2020) Renault Master okazało się samochodem dostawczym numer 1 na polskim rynku. Udział marki w polskim rynku samochodów dostawczych w 2020 roku wynosi 14,96%.
Renault rozwija ekspercką markę Renault Pro+ – sieć salonów i serwisów dedykowanych klientom biznesowym. W samym grudniu 2020 roku sprzedano 1331 samochodów dostawczych Renault (+27,98%). W 2020 roku zarejestrowano 59 649 nowych samochodów dostawczych do 3,5 t, co jest wynikiem o 14,6% niższym niż w 2019 roku.
Renault Captur E-TECH – ambasadorka Renault Anna Dereszowska przesiadła sie do hybrydy
Renault Master znajduje się na pierwszym miejscu w rankingu samochodów dostawczych do 3,5 t, z wynikiem 7452 rejestracji w okresie styczeń – grudzień 2020 roku, co daje udział modelu w rynku na poziomie 12,5%. W samym grudniu zarejestrowano 1114 sztuk tego modelu. To już trzeci rok z rzędu, kiedy Renault Master zostaje samochodem dostawczym numer 1 na rynku (2018, 2019, 2020).
Marka Renault Pro+
Grupa Renault wraz z Autoryzowanymi Partnerami od ponad 120 lat dostarcza innowacyjne rozwiązania profesjonalistom użytkującym samochody dostawcze. Dla wymagających klientów biznesowych w 2015 roku stworzona została dedykowana ekspercka marka Renault Pro+. Koncept Renault Pro+ opiera się na trzech obszarach:
1. Produkty: samochody dostawcze są wyjściowym i najbardziej oczywistym mocnym punktem. Produkty Renault Pro+ wyróżniają się od konkurencji poprzez innowacyjne rozwiązania, ułatwianie codziennego życia, a przede wszystkim ofertę produktową skrojoną do potrzeb każdego klienta.
2. Usługi: pełen zakres usług skierowanych do profesjonalnego klienta – użytkownika samochodu dostawczego. Pozwalają one przeprowadzić klienta od nabycia auta przez cały okres użytkowania samochodu aż do zakupu nowego pojazdu.
3. Sieć: sieć centrów obsługi firm Renault Pro+ pełniących rolę ekspertów marki Renault Pro+, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i serwisowanie pojazdów.
Renault ma ambicję być marką, która w oczach klientów w sposób kluczowy przyczynia się do rozwoju i sukcesu ich biznesu. Sieć ekspertów marki Renault Pro+ w Polsce składa się z 25 punktów wyspecjalizowanych w sprzedaży i serwisowaniu samochodów dostawczych i modyfikowanych.
Źródło: Renault