5-letnia gwarancja Maximum Care obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne. Ogromną zaletą oferowanej usługi jest fakt, że gwarantem w całym, 5-letnim okresie pozostaje FCA Poland, zamiast zewnętrznego ubezpieczyciela pokrywającego koszty napraw. Rozwiązanie to w połączeniu z bardzo szerokim zakresem gwarancji daje Klientowi poczucie większej pewności i bezpieczeństwa.
5-letnia ochrona serwisowa oferowana jest z wyjątkowo dużym przebiegiem sięgającym do 200 tys. km w całym okresie. Daje to średnio 40 tys. km rocznie, co w porównaniu ze statystycznym, rocznym przebiegiem samochodu osobowego w Polsce wynoszącym 20-25 tys. km, zapewnia bardzo dużą swobodę w wykorzystaniu auta, również jako narzędzia pracy.
Powodem, dla którego marka zdecydowała się na ten ruch, jest chęć podkreślenia wysiłku włożonego przez Koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo. Ich jakość została już wielokrotnie potwierdzona w rankingach oraz przez samych użytkowników. Fakt, że producent decyduje się na tak długi okres gwarancyjny z limitem przebiegu aż do 200 tys. km, świadczy o zdecydowaniu i pewności marki w zakresie jakości oferowanych produktów.
Rafał Grzanecki, dyrektor marki Alfa Romeo w Polsce, wskazał również na inny pozytywny fakt, który wynika z wprowadzenia przez markę z Mediolanu wydłużonej gwarancji – „Poza oczywistą poprawą oferty dla naszych Klientów, jaką daje nam 5-letnia gwarancja, nie bez znaczenia jest również aspekt postrzegania i wyceny samochodów Alfy Romeo przez ekspertów rynku aut używanych. Dzięki 5-letniej gwarancji, Klienci kupujący dziś modele Alfy Romeo będą mogli sprzedać je za klika lat za wyższą cenę, a osoby decydujące się na wynajem długoterminowy zapłacą niższe miesięczne raty – zapewni to poprawa tzw. wartości rezydualnej, czyli realnej wartości samochodu używanego, która dzięki wydłużonej gwarancji producenta wzrośnie, a w konsekwencji utrata wartości Alfy Romeo będzie znacząco niższa”.
5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care podlega między innymi:
Usługa Maximum Care obejmuje:
Wyłączenia:
Ponadto, Wydłużona Gwarancja umożliwia zakup pakietu odnawiającego fabryczne usługi Assistance w okresie dodatkowej ochrony tj. po pierwszych 2 latach, które obejmują naprawę pojazdu na drodze, samochód zastępczy, hotel, kontynuację podróży/powrót do domu, holowanie oraz całodobową informację przez wszystkie dni w roku, lub Assistance Light, które zapewnia pomoc na drodze i holowanie.
Warunki gwarancji dotyczące ochrony nadwozia nie ulegają zmianie i wynoszą 3 lata na powłokę lakierniczą oraz 8 lat na perforację blach w wyniku korozji.
Do dyspozycji wszystkich Klientów Alfy Romeo jest zawsze infolinia 24h/365 pod numerem 00 800 2532 0000 (00 800 Alfa 0000), gdzie nasi konsultanci służą pomocą i odpowiedzą na pytania dotyczące ich samochodu.
Źródło: Alfa Romeo
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…