Wiadomości

Mitsubishi wprowadza na rynek nowy Eclipse Cross z TomTom ConnectedNavigation

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że jego pełny pakiet komponentów nawigacyjnych – mapy, nawigacja connected i usługi traffic w czasie rzeczywistym – zostały wybrane przez Mitsubishi dla systemu informacyjno-rozrywkowego nowego Eclipse Cross.

Odświeżony SUV to najnowszy model Mitsubishi, który ma być wyposażony w rozwiązanie TomTom dla branży motoryzacyjnej – wcześniej dotyczyło to modeli Outlander, ASX/Outlander Sport/RVR i Pajero Sport.

Nowy Eclipse Cross posiada pierwszą w branży funkcjonalność w zakresie wbudowanej nawigacji. Firma TomTom połączyła bowiem siły z firmą what3words, która zapewni kierowcom Mitsubishi na całym świecie, nawet w trybie offline,swoją innowacyjną usługę związaną z wyszukiwaniem adresów. Żadna aplikacja, dane lub połączenie komórkowe nie jest wymagane do wprowadzenia lub nawigacji do adresu what3words. Usługa ta doskonale uzupełnia mapy firmy TomTom, umożliwiając użytkownikom szybkie i łatwe znalezienie dowolnej lokalizacji i nawigację do niej. W rozwiązaniu what3words świat podzielony jest na siatkę kwadratów o wymiarach 3m x 3m, a każdemu kwadratowi przypisany jest unikatowy adres w postaci trzech słów. Na przykład, adres na szczycie Red Steps na Times Square w Nowym Jorku to ///dłużej.grupowa.ramowy.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – światowy debiut oczekiwanego modelu

„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Mitsubishi i wyposażyć kolejnych kierowców na całym świecie w nasze wiodące technologie lokalizacyjne,” powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Współpraca TomTom z what3words widoczna w nowym Eclipse Cross jest kolejnym przykładem naszych pionierskich wysiłków w zakresie nawigacji w pojazdach i ciągłego zaangażowania w dostarczanie kierowcom na całym świecie łatwych w użyciu rozwiązań”.

Minoru Uehara, Chief Product Specialist w Mitsubishi Motors Corporation, powiedział: „Firma TomTom nieustannie udoskonala doświadczenia kierowców Mitsubishi na całym świecie. Technologia what3words, w połączeniu z niezawodną nawigacją, mapami i usługami traffic firmy TomTom, gwarantuje, że kierowcy Eclipse Cross bez problemu dotrą do miejsca docelowego.”



Clare Jones, CCO of what3words, dodała:„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą TomTom i podekscytowani możliwościami, które dostarczymy użytkownikom Mitsubishi Eclipse Cross. Skorzystają oni z przełomowej technologii, która umożliwi im znalezienie dowolnego adresu na świecie i nawigację do tego miejsca, nawet jeśli są całkowicie offline.”

Źródło: TomTom



Redakcja

Recent Posts

Sunderland nie tylko miejscem produkcji Nissana LEAF

Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…

10 godzin ago

Mitsubishi Colt z instalacją LPG już na polskim rynku

Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…

10 godzin ago

Brussels Motor Show 2025 – premiera Leapmotor C10 w wersji z technologią Range Extender

Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…

10 godzin ago

TomTom Orbis Maps oferują teraz geometrię pasa ruchu 3D dla każdej drogi

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…

10 godzin ago

Women’s Worldwide Car of the Year 2025 – Audi A6 e-tron zwycięzcą kategorii Duży samochód

Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…

10 godzin ago

Lexus sprzedał w Polsce 50 tys. samochodów z napędem hybrydowym

Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…

1 dzień ago