Mazda zaprasza do swoich serwisów na przegląd zimowy

Zimowy sezon z niskimi temperaturami i szybko zmieniającymi się warunkami drogowymi zawsze stawia przed kierowcami poważne wyzwania. W tym roku z uwagi na nadzwyczajną sytuację epidemiologiczną, kierowcy szczególnie potrzebują niezawodnych i bezpiecznych samochodów, dlatego wybrane Autoryzowane Stacje Obsługi Mazdy przygotowały ofertę zimowego przeglądu. 

Klienci Mazdy mogą skorzystać z usługi obejmującej ocenę sprawności pracy silnika w niskich temperaturach, weryfikację stanu tarcz i klocków hamulcowych, kontrolę układu zawieszenia i stanu opon, czyli elementów kluczowych dla bezpieczeństwa jazdy – to wszystko w atrakcyjnej rekomendowanej cenie od 149 zł brutto.

„W Maździe wierzymy, że niezawodność nie zależy od pory roku, a kierowcy doceniają ją szczególnie zimą, dlatego promocyjna cena zimowego przeglądu została skalkulowana tak, aby także posiadacze starszych modeli mogli skorzystać z oferty Autoryzowanych Serwisów Mazdy. Zapewnienie pewności prowadzenia i poczucia spokoju, które daje korzystanie z niezawodnego samochodu, jest najważniejszym celem pracy stacji serwisowych Mazdy” – podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales i Customer Experience w Mazda Motor Poland.

EuroNCAP – Mazda MX-30 zdobywa 5 gwiazdek

W trakcie zimowych podróży dla komfortu kierowcy i pasażerów ważna jest sprawna praca układu ogrzewania oraz weryfikacja stanu filtra kabinowego, których sprawdzenie także zostało ujęte w ramach zimowego przeglądu. W okresie od połowy listopada do 20 grudnia mechanicy Mazdy dokonają także sprawdzenia spryskiwaczy i piór wycieraczek, a także smarowania zawiasów, zamków i uszczelek drzwiowych we wszystkich samochodach korzystających z usługi. Dodatkowo podczas przeglądu Klienci mogą skorzystać z oferty zakupu w atrakcyjnych cenach m.in. piór wycieraczek, akumulatorów czy filtrów kabinowych oraz akcesoriów, od gumowych dywaników i kosmetyków samochodowych, po bagażniki i boksy dachowe.

Salony i stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce przestrzegają najwyższych standardów higieny i zaleceń sanitarnych oferując odbiór i odstawienie samochodu w ramach usługi   Door To Door, czy autoryzację dodatkowych zleceń serwisowych przez usługę SkyVIDEO.

Źródło: Mazda