Laurent Barria ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy na różnych stanowiskach w Groupe PSA w obszarach produktów, cen i marketingu. Pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu Peugeot w Portugalii i we Francji oraz Citroëna w Brazylii. Od 2018 roku jest dyrektorem zarządzającym Citroëna w Belgii. Jako specjalista z rozległym międzynarodowym doświadczeniem w dniu 2 listopada 2020 roku został powołany na stanowisko dyrektora globalnego ds. marketingu i komunikacji marki Citroën.
Laurent Barria będzie odpowiedzialny za zwiększanie międzynarodowego zasięgu oraz kontynuację rozwoju marki Citroën, która od 6 lat nieprzerwanie notuje ciągłe wzrosty sprzedaży. Jego doświadczenie i wiedza będą stanowiły cenny atut w procesie odmładzania marki i umacniania jej pozycji. Nominacja Laurenta Barrii to zapowiedź nowej jakości i większej efektywności w komunikacji i marketingu marki Citroën.
„Laurent Barria będzie cennym wzmocnieniem dla zespołu zarządzającego Citroëna. Lata pracy w środowisku międzynarodowym oraz doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji pozwolą mu na skuteczne wdrażanie naszej strategii, w szczególności poprzez wprowadzanie na rynek zelektryfikowanych pojazdów i umacnianie międzynarodowej pozycji marki” ‒ powiedział Vincent Cobée, dyrektor generalny Citroëna.
Źródło: Citroën
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…