Od połowy września witrynę sklep.seat.pl odwiedziło już ponad 16 tys. użytkowników, co dowodzi rosnącemu zainteresowaniu nowymi możliwościami.
W tym roku SEAT wprowadził w Polsce nowe, wygodne dla klientów rozwiązania, zapewniający łatwy dostęp do oferty gamy nowoczesnych modeli. Producent, będący największym inwestorem R&D w Hiszpanii, rozwija także innowacyjne projekty na innych rynkach. Duża otwartość polskich konsumentów na nowości technologiczne sprawiła, że SEAT postanowił wprowadzić dwa innowacyjne rozwiązania online, ułatwiające interakcję z marką. W czerwcu otwarto pierwszy w Polsce Wirtualny Salon marki, łączący funkcje showroomu i miejsca e-spotkań. Na platformie organizowane są prezentacje aktualnych modeli producenta, prowadzone przez konsultantów SEAT-a – zainteresowane osoby mogą dokładnie przyjrzeć się samochodom oraz zadawać pytania na żywo. To właśnie w Wirtualnym Salonie premierowo przedstawiono polskim odbiorcom SEAT-a Atekę 2020.
W trzecim kwartale roku marka uruchomiła z kolei Sales Online – autorską platformę agregującą auta dostępne we wszystkich salonach marki na terenie Polski. Serwis online dostarcza potrzebnych informacji o opcjach finansowania, w tym o specjalnym leasingu konsumenckim, nieoferowanym w salonach stacjonarnych. Mimo wyjątkowej sytuacji na rynku motoryzacyjnym rozwiązanie SEAT-a cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Szczególnie aktywnym miesiącem okazał się październik – liczba wizyt na platformie Sales Online wzrosła czterokrotnie w porównaniu do września. Dokonano również finalizacji sprzedaży pierwszego samochodu zamówionego online.
Największym zainteresowaniem na polskiej platformie cieszą się modele SEAT Arona i SEAT Leon. To właśnie Aronę wybrał Andrzej Głaczyński – pierwszy klient, który odebrał samochód zamówiony za pośrednictwem Sales Online.
– Przed nami wyzwania, które wymuszą połączenie ścieżek offline i online. Tworzenie przyjaznych technologii z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie klientów SEAT-a stanowi dla nas największy priorytet – tłumaczy Katarzyna Dziomdziora, Digital & Customer Experience Manager SEAT-a. – Rozwiązania digitalowe, eliminujące konieczność kolejnych wizyt w punktach, pozwalają klientom na łatwy kontakt z marką. Ponadto gwarantują otrzymanie szybkiej odpowiedzi dostosowanej do indywidualnych potrzeb.
Dziomdziora przekonuje, że pierwszy zamówiony poprzez platformę Sales Online samochód stanowi dowód na potencjał rozwiązania na przyszłość. Strategia SEAT-a zakładająca digitalizację usług będzie konsekwentnie rozwijana.
– Jesteśmy skoncentrowani na tym, aby zapewnić klientowi jak najlepsze doświadczenia z marką w kanałach online – od chwili zaznajomienia się z dostępnymi możliwościami po otrzymanie kluczyków do upragnionego auta. Pierwsze sfinalizowane zamówienie auta to także znak, że polski klient nie ma obaw przed nabyciem wartościowego środka trwałego przez Internet. Koncentruje się raczej na wszystkich korzyściach, jakie wiążą się z takim rozwiązaniem: na oszczędności czasu i bezpieczeństwie, tak istotnych w czasach pandemii. Ogromnie cieszy nas, że klienci obdarzają SEAT-a tak dużym zaufaniem, że są skłonni zamówić nasz samochód bez jazdy próbnej – komentuje Dziomdziora.
Źródło: SEAT
Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…
Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…
Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…
Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…
Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…
Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…