E-mobility

Nissan strategicznym partnerem kampanii społeczno-edukacyjnej elektromobilni

Nissan od wielu lat buduje wśród kierowców świadomość ekologiczną związaną z rynkiem motoryzacyjnym. Chętnie angażuje się w inicjatywy promujące bezemisyjną jazdę i zrównoważony transport. To dlatego marka została strategicznym partnerem kampanii społeczno-edukacyjnej elektromobilni.pl pod hasłem: Każda podróż ma znaczenie. Włącz się!

Przyspieszenie wzrostu rynku pojazdów bezemisyjnych wymaga kompleksowych rozwiązań, które połączą wszystkie strony zainteresowane rozwojem elektromobilności w Polsce. Dlatego Nissan jako światowy pionier w dziedzinie pojazdów z napędem elektrycznym produkowanych na masową skalę od lat angażuje się w działania prowadzące do ich popularyzacji i jednocześnie czynnie włącza się w ochronę środowiska i społeczeństwa, w którym operuje. Kampania elektromobilni.pl prowadzona przez Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu oraz Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych to stworzony po raz pierwszy w Polsce tak szeroko zakrojony, przełomowy projekt. Tym bardziej chętnie marka Nissan zaangażowała się we współpracę.

Elektromobilni.pl to obecnie najbardziej kompleksowa inicjatywa w Europie, w ramach której administracja centralna, samorządy, organizacje branżowe i przemysł połączyły siły w ramach jednego projektu społeczno-edukacyjnego. Uczestnicy tego przedsięwzięcia wspólnie budują świadomość społeczną, edukują i promują technologie zeroemisyjne w transporcie.

Nissan LEAF e+ w najmocniejszej odmianie taniej o 30 tys. zł

Zaangażowanie w projekt producentów pojazdów bezemisyjnych takich jak Nissan, który ma na koncie ponad 500 tysięcy sztuk sprzedanych egzemplarzy modelu LEAF i opracowanie licznych innowacyjnych technologii związanych z elektromobilnością, jest bardzo naturalne” – mówi Dorota Pajączkowska, PR Manager Nissan Sales CEE. I dodaje „Od ponad 7 lat budujemy świadomość ekologiczną wśród polskich kierowców. Coraz większa ich rzesza deklaruje chęć zakupu takiego pojazdu do użytku prywatnego lub do firmy. Jednak nadal wpływ na decyzje o zakupie ma kilka istotnych czynników, które wymagają wsparcia. By pobudzić ten rynek, potrzebne są właśnie takie przedsięwzięcia, których celem jest edukacja i promocja zrównoważonego transportu”.

Podmioty zrzeszone w kampanii elektromobilni.pl będą pracować nad całokształtem zagadnień związanych z pojazdami z napędem elektrycznym. Bo to nie tylko produkcja i zakup samochodu bezemisyjnego. To także transformacja rynku motoryzacyjnego w kierunku przyjaznym dla środowiska, w tym rozwój infrastruktury ładowania, rozwój technologiczny pojazdów czy świadomy sposób ich eksploatacji.



W Nissanie wraz z naszymi partnerami od dawna pracujemy nad licznymi technologiami związanymi z możliwościami, jakie dają samochody elektryczne. Nissan to nie tylko producent pojazdów elektrycznych – opracowaliśmy m.in. technologię dwukierunkowego przepływu energii Vehicle-to-grid, wykorzystujemy samochody elektryczne jako mobilne magazyny czy źródła energii, a wycofane z eksploatacji akumulatory jako magazyny stacjonarne, które mogą zaspokajać potrzeby domu czy biura. Przykładem takiego wykorzystania baterii jest system dodatkowego zasilania stadionu Johan Cruyff ArenA w Amsterdamie” – wylicza Pajączkowska.

Jak zapowiadają organizatorzy kampanii, pierwsze w historii tak szeroko zakrojone partnerskie podejście producentów pojazdów i technologii bezemisyjnych, instytucji naukowych, samorządów i administracji centralnej to głos, który wspólnie pobudzi świadomość społeczną i wypromuje przyjazny środowisku transport, rozwijając w ten sposób rynek – z korzyścią dla społeczeństwa, gospodarki i klimatu. Bo Każda podróż ma znaczenie!

Źródło: Nissan



Redakcja

Recent Posts

Wirtualna Galeria Marki PEUGEOT – Fokus na Allure w Studio Bank w Warszawie

Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…

7 godzin ago

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

1 dzień ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

1 dzień ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

3 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

3 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

4 dni ago