Zgodnie z intencją producenta model 3+1 ma ułatwić żucie przede wszystkim rodzinom i użytkownikom korzystającym z Fiata 500 jako codzienną bazę. Atutem są podwójne drzwi od strony kierowcy, które po otwarciu znacznie zwiększają możliwość wsiadania na tylne siedzenie. Mniejsze drzwi można jednak otworzyć tylko, gdy są otwarte przednie drzwi.
Przy tych zmianach konstrukcyjnych Fiat 500e 3+1 nie zmienił gabarytów. W pierwszej kolejności do sprzedaży trafi seria limitowana „La Prima”, która otrzyma bogate wyposażenie standardowe jak m.in. przednie reflektory ledowe, system rozpoznawania znaków drogowych, adaptacyjny tempomat, czujniki wraz kamerą parkowania. Zapowiadane sa trzy stopnie wyposażenie, które będą różniły się także pojemnością akumulatorów.
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…