Wiadomości

Mazda MX-30 debiutuje z usługami „connected car”

Dzięki nowej aplikacji MyMazda dostępnej w Apple AppStore i Google Play Store, Mazda wkracza w nowy etap usług połączonych dla swojej gamy modelowej. Razem z premierą całkowicie elektrycznej Mazdy MX-30, cały szereg nowych funkcji będzie teraz dostępny dla użytkowników korzystających ze smartfonów. W ich skład wchodzi m.in. zdalne ogrzewanie i schładzanie wnętrza, a także wsparcie podczas ładowania – od wyszukiwania i nawigacji do stacji ładowania, po kontrolę czasu i zasięgu podczas procesu uzupełniania energii elektrycznej w  samochodzie.

Aby zapewnić bezpieczne, niezawodne i wydajne usługi zintegrowane dla naszych klientów w Europie, Mazda współpracuje z japońskim dostawcą usług telekomunikacyjnych KDDI, który wraz z Orange Business Services, firmą świadczącą usługi cyfrowe, dostarczają dostosowaną do potrzeb Mazdy platformę Internetu Rzeczy (Internet of Things).

„Połączone usługi z zakresu Internetu Rzeczy (IoT) mają kluczowe znaczenie dla poprawy doświadczeń z jazdy dla naszych klientów. Indywidualna platforma Orange IoT zapewnia Maździe w całej Europie nowy poziom komfortu w zakresie spersonalizowanych usług. Dzięki temu kierowcy mogą korzystać z najlepszych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, ochrony i wrażeń podczas prowadzenia samochodu” – mówi Ken Sakai, Dyrektor Zarządzający KDDI Europe, Ltd.

Mazda MX-30 z dopłatami rządowymi w programie „Zielony samochód”

„Współcześni, najbardziej innowacyjni producenci samochodów wykorzystują Internet Rzeczy, aby zapewnić konsumentom oczekiwany przez nich komfort podróżowania. Po szeroko zakrojonych konsultacjach i pilotażu z KDDI, dostarczyliśmy zintegrowaną platformę IoT, która umożliwi wprowadzenie innowacyjnych usług połączonych, zapewniających kierowcom wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody”, mówi Valerie Cussac, Wiceprezes ds. Smart Mobility Services, Orange Business Services.

„Wraz z najnowszą wersją aplikacji MyMazda App, poczynając od naszego pierwszego pojazdu elektrycznego, Mazdy MX-30, wprowadzamy w całej Europie pakiety usług zintegrowanych, które usuną bariery pomiędzy samochodem a kierowcą i dostarczą unikatowych doświadczeń z użytkowania pojazdu. Platforma dostarczana przez KDDI i Orange pozwala na wysoki stopień dostosowania do potrzeb klienta, oferując jednocześnie najwyższe standardy w zakresie wydajności i bezpieczeństwa” – mówi Martijn ten Brink, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Mazda Motor Europe.



Źródło: Mazda



Redakcja

Recent Posts

Sunderland nie tylko miejscem produkcji Nissana LEAF

Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…

9 godzin ago

Mitsubishi Colt z instalacją LPG już na polskim rynku

Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…

9 godzin ago

Brussels Motor Show 2025 – premiera Leapmotor C10 w wersji z technologią Range Extender

Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…

10 godzin ago

TomTom Orbis Maps oferują teraz geometrię pasa ruchu 3D dla każdej drogi

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…

10 godzin ago

Women’s Worldwide Car of the Year 2025 – Audi A6 e-tron zwycięzcą kategorii Duży samochód

Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…

10 godzin ago

Lexus sprzedał w Polsce 50 tys. samochodów z napędem hybrydowym

Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…

1 dzień ago