YouGov to międzynarodowa firma z siedzibą w Londynie zajmująca się internetowymi badaniami rynku, założona w maju 2000 roku. Grupa YouGov ma 21 oddziałów na świecie: w Europie, w Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie.
YouGov przeprowadził badanie na reprezentatywnej próbie 14 000 osób. Badanie pozwala lepiej określić profil klientów marki. Możemy się dowiedzieć, że 79% właścicieli samochodów marki uważa, że ich samochód jest dostosowany do potrzeb rodziny, 36% chce, żeby reklamy marki dostarczały im rozrywki, a 31% respondentów kupuje wyłącznie samochody produkowane w ich kraju.
Wynik badania to dla marki PEUGEOT niezwykły sukces będący ukoronowaniem trwającego już od kilku lat procesu podwyższania klasy modeli marki, a także wyraz uznania dla rasowej stylistyki i wyjątkowej przyjemności jazdy samochodami spod znaku lwa. PEUGEOT wyróżnia się również niezawodnością i bardzo wysoką jakością wykończenia, dzięki którym marka już od ponad 210 lat wyznacza standardy w światowej motoryzacji.
„W momencie obchodów 210-lecia marki jesteśmy dumni, że w opinii Francuzów zajęliśmy pierwsze miejsce pod względem wizerunku. To nagroda za wieloletnią pracę zespołów konstrukcyjnych i projektowych oraz sieci sprzedaży” ‒ oświadczył Guillaume COUZY, dyrektor PEUGEOT France.
Źródło: Peugeot
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…