Citroën zaskakuje odwiedzających Milano Design City instalacją „TIME TO BE MY AMI”. To propozycja niezwykłej podróży do świata Ami – 100% ëlectric, innowacyjnego i dostępnego dla wszystkich samochodu miejskiego. Ta wyjątkowa przestrzeń, zaprojektowana we współpracy z Działem Stylu Citroëna, w zabawny sposób eksponuje designerskie przedmioty w rozmiarze XXL, które kontrastują z ultrakompaktowym Ami – 100% ëlectric.
Ekspozycja będzie otwarta do 11 października przy Via Tortona 31, Spazio Quattrocento w Mediolanie.
Citroën bierze udział w Milano Design City, wydarzeniu poświęconym kulturze designu i innowacji, a w szczególności zagospodarowaniu i rewitalizacji terenów miejskich, zrównoważonemu rozwojowi oraz gospodarce obiegu zamkniętego. Jest to wydarzenie na skalę światową, niezwykle popularne w świecie designu.
Ami – 100% ëlectric to konkretna odpowiedź na nowe oczekiwania w zakresie mobilności. Swymi zaskakująco kompaktowymi rozmiarami, oryginalną i wyrazistą stylistyką Ami łamie obowiązujące kanony i wzbudza sympatię.
Citroën Lifestyle – produkty na udany dzień
Przestrzeń „TIME TO BE MY AMI” zaprojektowana wspólnie z działem Stylu Citroëna w Paryżu proponuje immersyjną podróż do świata Ami – 100% ëlectric. Wątkiem przewodnim odkrywania przez odwiedzających tego rewolucyjnego samochodu miejskiego, symbolu innowacyjności, dostępności i łatwości użytkowania są produkty lifestylowe inspirowane modelem Ami – 100% ëlectric.
Wyeksponowano różne produkty z kolekcji Lifestyle Ami w rozmiarze XXL, które tworzą zabawną scenerię i podkreślają ultrakompaktowy i nonkonformistyczny charakter Ami.
Nowoczesne i kolorowe plakaty z Ami – 100% ëlectric zdobią wnętrze i eksponują miejski, nowatorski i nonkonformistyczny charakter samochodu.
Źródło: Citroën