Citroën publikuje dzisiaj drugi film kampanii „New C4, nowa perspektywa”. Film prezentuje samochód, który przechodzi kolejne etapy rozwoju hatchbacków Citroëna, szczęśliwe chwile mobilności i wolności, które są częścią wyobraźni zbiorowej. Piosenka Oh Happy Day jest hymnem nowej globalnej kampanii reklamowej.
Citroën kontynuuje swoją elektryczną ofensywę w 2020 roku w zakresie kompaktowych hatchbacków za pomocą dwóch modeli Nowego ë-C4 – 100% ëlectric oraz Nowego C4. Debiut stanowi nowy rozdział w historii kompaktowych hatchbacków, która rozpoczęła się w 1928 roku. Ta całkiem nowa generacja kompaktowego hatchbacka zmienia dotychczasowe reguły gry w segmencie.
Wzbogaca go o charakterystyczne dla Citroëna cechy: bryłę auta, inną niż wszystkie inne, w połączeniu z silnikiem w 100% elektrycznym, benzynowym lub wysokoprężnym. Niezrównany komfort samochodu jest zasługą programu Citroën Advanced Comfort®, uzupełnionego o ë-Comfort wersji elektrycznej.
Citroën z najlepszą obsługą klienta na polskim rynku
Start kampanii reklamującej nowego Citroëna C4 to przede wszystkim wyrazista identyfikacja dźwiękowa: Oh Happy Day. Będzie to hymn nowej światowej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję Traction (BETC Group). Hymn ten przypomina emocje, które marka Citroën budzi w sercach ludzi od ponad 100 lat: wolność, pasję i radość życia.
Źródło: Citroën