Piąty raz z rzędu Citroën okazał się najlepszą europejską marką samochodów pod względem jakości obsługi klienta w autoryzowanych stacjach. W niezależnym, polskim badaniu „Marka nr 1” blisko 7 na 10 ankietowanych przyznało francuskiemu producentowi maksymalną ocenę.
Kupując nowe auto, nabywcy często kierują się praktycznymi walorami danego modelu oraz atrakcyjnością oferty. Tymczasem w perspektywie kilkuletniej eksploatacji niebagatelne znaczenie ma jakość obsługi serwisowej: począwszy od terminowości i wykwalifikowania mechaników aż po ceny przeglądów i części. Serwis, który jest kompetentny, oszczędza pieniądze i czas, a odpowiednio serwisowany samochód używany można odsprzedać szybciej i za wyższą cenę.
„Marka nr 1” to nowa nazwa znanego i prowadzonego od kilku lat, profesjonalnego i niezależnego badania opinii dla użytkowników i właścicieli aut organizowanego przez redakcję „Wyboru Kierowców”. Najnowsza edycja rankingu na 2020 rok powstała na bazie ponad 100 tysięcy ankiet polskich kierowców, którzy oceniali swoje auta i usługi motoryzacyjne w wielu kategoriach – w tym właśnie pod względem poziomu obsługi serwisowej. To cenna wskazówka dla tych, którzy rozważają wybór marki i modelu samochodu.
Citroën ë-SpaceTourer – już można składać zamówienia (polskie ceny)
Citroen został najlepszą europejską „Marką nr 1” w kategorii „Autoryzowane Stacje Obsługi”, w której respondenci ocenili m.in. jakość i skuteczność usług, ceny oraz fachowość i kulturę pracowników autoryzowanej stacji obsługi. Ranking autoryzowanych stacji pokazuje, które marki według uczestników badania oferują wysoką jakość usług serwisowych. Podobnie jak przed rokiem, najwyższą ocenę za satysfakcję z usług świadczonych przez ASO wśród europejskich marek aut otrzymał Citroën (67,6%), który w całym rankingu uplasował się na drugim miejscu. Efekt: blisko 7 na 10 klientów przyznało francuskiej marce maksymalną notę.
„Marka nr 1” to pierwszy polski, niezależny program badań branży motoryzacyjnej, inspirowany m.in. znanymi na świecie programami J.D. Power, Consumer Reports czy Driver Power. Ma on pomagać kierowcom przy zakupie auta i wyborze związanych z samochodami produktów oraz usług. Uczestnicy programu oceniają auta, produkty i usługi motoryzacyjne w Internecie. Może to zrobić każdy kierowca – wystarczy wypełnić ankietę w jednej z kategorii.
Wyniki oddają subiektywne opinie uczestników badania w poszczególnych kategoriach. Wartości procentowe dla danej marki wyrażają udział kierowców, którzy zdecydowali się wystawić jej najwyższą ocenę.
Źródło: Citroën