Citroën C3 to prawdziwy bestseller, który sprzedał się w liczbie ponad 4,5 miliona egzemplarzy od 2002 roku. Nowy Citroën C3 powraca w tym roku i oferuje jeszcze więcej komfortu w doskonałym stylu. Poprzez zmiany wprowadzone w trzeciej generacji C3, marka umacnia gamę hatchbacków, która oferuje największą personalizację w tej kategorii. Dzięki szerokiej gamie kolorów nadwozia, elementów dachowych oraz wystroju wnętrza oferuje klientom aż 97 możliwych opcji personalizacji.
Citroën po raz kolejny we współpracy z agencją Traction (BETC Group) powraca na mały ekran dzięki nowej kampanii, której motywem przewodnim są kolory. Filmik pod tytułem „Nowy C3 – życie jest piękniejsze w kolorze” został nakręcony w stylu teledysku.
Citroën ë-SpaceTourer – już można składać zamówienia (polskie ceny)
Greg Ohrel, producent teledysków do piosenek „Makeba” Jain oraz „Basique” Orelsan, wyraża swój wyjątkowy styl poprzez łączenie kreatywnych przejść i efektów specjalnych. Kiedy Nowy Citroën C3 przejeżdża przez miasto, 97 różnych kombinacji kolorystycznych pojawia się przed widzem w zbliżeniach lub oddalających się planach różnych elementów: zmysłowych czerwonych ust młodej kobiety, okładki magazynu mangi a nawet podeszwy buta koszykarza. Tak wiele szans na odkrycie wszystkich możliwości personalizacji Nowego Citroëna C3. Ponieważ, jak wszyscy wiemy, życie jest piękniejsze w kolorze!
Źródło: Citroën